Trifoiarul demonstreaza cum se faureste Norocul, intr-o campanie semnata Leo Burnett Group

Trifoiarul demonstreaza cum se faureste Norocul, intr-o campanie semnata Leo Burnett Group

Compania Bergenbier S.A. si Leo Burnett Group lanseaza un nou spot Noroc, continuand directia strategica a brand-ului "Gustul mestesugit, nu nimerit".

Dupa ce, in 2014, Potcovarul a dezvaluit secretul potcoavelor norocoase, acum publicul face cunostinta cu Trifoiarul, care are o misiune mai putin obisnuita: sa obtina trifoiul cu patru foi. 

Lumea aparte din spoturile Noroc s-a nascut din ADN-ul maarcii si din valorile consumatorilor nosstri. Le vorbim oamenilor despre noroc si despre credinta ca norocul nu e niciodata intamplator, ci apare doar atunci cand participi cu efort, pricepere si pasiune. Personajele de poveste care guverneaza aceasta lume, adevaarati ambasadori de brand, impartasesc pasiunea lor pentru lucrul bine faacut, pasiune care se regaseste si in procesul de fabricare a berii Noroc.

"Am dorit inca de la inceput sa cream o lume Noroc recognoscibila si aparte. Fundamentul marcii, pornit inca din campania de anul trecut, pleaca de la valorile oamenilor si de la lucrurile magice pe care ei le creeaza cu mainile lor, in viatta de zi cu zi. Noroc este pana la urma un facilitator al acestui miracol. 

In lumea Noroc, magic a fost si procesul creativ, campania venind practic de la sine. 

Tin sa le multtumesc din tot sufletul, atat brand managerilor din echipa Noroc, cat si celor din echipa Leo Burnett, pentru farmecul si impactul pe care l-au adus in comunicarea acestei marci.", a declarat Mihai Bonca (Director Marketing, Bergenbier S.A.).

 

"Trifoiarul este un maestru al universului sau si nimic nu e prea mult pentru a face sa rasara a patra foaie de trifoi, cea norocoasa: nici roua pusa calculat, cu pipeta, nici recitalul la vibrafon cu care rasfata plantele zi de zi. Norocul nu intarzie sa apara, dovada ca atentia la detalii, grija si pasiunea sunt ingrediente care stau in spatele gustului mestessugit.

Bineinteles, bautul aldamasului – ritual vechi romanesc - pecetluieste de fiecare data lucrul bine facut", a declarat Cristian Buha (Brand Communication Manager, Leo Burnett Group).

Echipa care a contribuit la realizarea proiectului:

- din partea Leo Burnett Group: Adina Teodorescu (Senior Copywriter), Dinu Gojan (Senior Art Director), Victor Stroe (Planning Director), Sorin Deleanu (A/V Production Manager), Adi Vlad (Illustrator), Cristian Buha (Brand Communication Manager), Razvan Capanescu (Chief Creative Officer);

- din partea Bergenbier S.A.: Anca Stoica (Brand Manager), Teodora Agafitei (Jr. Brand Manager), Mihai Bonca (Marketing Director).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related