Povestea colaborarii HIPPOS - PEPCO din interior

Povestea colaborarii HIPPOS - PEPCO din interior

Calatoria Bucuresti-Varsovia-Bucuresti a inspirat implementarea campaniei "Parada preturilor mici"

Povestea campaniei HIPPOS “Parada preturilor mici,” dezvoltata pentru PEPCO, retailerul de home&deco tip discount, parte a holding-ului african Pepkor, a inceput cu un brief si un pitch, a continuat cu o calatorie de initiere in Polonia si lansarea primelor magazine in martie si are in perspectiva o expansiune rapida in urmatorii doi ani.

“Provocarea de a lansa pe piata locala un brand puternic, cu o comunicare clara, directa, a necesitat o abordare creativa, dar mai ales extrem de eficienta, care sa urmareasca profilul clientului roman, care este sensibil la preturi, dar si deschis la abordari curajoase,” a declarat Irina Tudose, Client Service Director, HIPPOS.

Strategia propusa de agentia HIPPOS a inclus comunicarea online prin intermediul site-ului www.pepco.ro, evenimente de lansare pentru fiecare magazin in parte, precum si dezvoltarea materialelor in-store in linie cu pozitionarea companiei, bazata pe calitate la preturi mici.

Cum s-a dezvoltat "Parada preturilor mici”?

Dupa castigarea pitch-ului, in urma vizitei in Polonia, echipa HIPPOS a avut ocazia de a interactiona direct cu brandul la nivel de magazine, mesaje, echipa, valori, putand astfel sa puna in miscare conceptul local "Parada preturilor mici,” inspirat de sloganul companiei, “Mai mult pentru mai putin...zilnic”.

Povestea colaborarii HIPPOS cu PEPCO continua in intreaga tara, prin intermediul evenimentelor de lansare. Primele trei magazine lansate au fost in Auchan Drumul Taberei, Ploiesti Shopping City si Kaufland Campina. Roadshow-ul de lansare merge mai departe cu  Ploiesti Intercora si Slobozia Intercora  in martie, respectiv Alba Iulia, Medias si Braila in aprilie.

In urmatorii doi ani, PEPCO isi propune sa se dezvolte rapid in urmatoarele orase: Pitesti, Reghin, Alba Iulia, Targu Mures, Bucuresti, Ploiesti.

PEPCO face parte din concernul Pepkor, care are o retea de peste 3.000 de magazine in 13 state din Europa, Africa, Australia si aproximativ 30.000 de angajati.

Echipa de proiect client: Anca Radu, Manager Operational pentru Romania, PEPCO Retail.

Echipa HIPPOS: Irina Tudose - Client Service Director, Simona Simon - Senior Copywriter, Oana Mailat- Account Manager, Alexandru Manea – DTP, Daniel Grigore - Project Manager si Emanuel Clonda - Managing Partner.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related