Wanda Podgurschi (Next Advertising): Singurul sfat universal valabil e sa incerci sa-ti cunosti clientul, pe toate partile lui. Si pe cel care iti da brieful, si pe cel care iti taie bugetul

Wanda Podgurschi (Next Advertising): Singurul sfat universal valabil e sa incerci sa-ti cunosti clientul, pe toate partile lui. Si pe cel care iti da brieful, si pe cel care iti taie bugetul

Dilema eterna: experienta ne spune ca putem sa mai si generalizam din cand in cand. Ba ni se si confirma uneori. Si, totusi, riscul de a gresi din start cand te bazezi pe trecut exista si rezultatul e urat. Wanda Podgurschi (Client Service Director, Next Advertising) nu pica in capcana asta. Baricada clientului are o imagine generalizata, da, dar orice relatie cu un client e diferita. Tot ce poti sa faci e sa ti-l cunosti, cu toate pattern-urile proprii.

Suntem norocosi sa avem putine cazuri din astea. Nu stiu daca au fost chiar greseli sau mai degraba a fost vorba de o incompatibilitate sau o lipsa de chimie. In general vorbind, natura relatiei client-furnizor avantajeaza din start una dintre parti, asa ca automat greselile sunt cautate la partea mai putin avantajata. Nu spun ca ele nu exista, dar ca de obicei exista de ambele parti.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related