Martin Balint (HIPPOS): Clientii au cerinte explicite de a integra componenta online si, in special, social media in mecanismele promotiilor

Martin Balint (HIPPOS): Clientii au cerinte explicite de a integra componenta online si, in special, social media in mecanismele promotiilor

Si, uneori, promovarea la punctul de vanzare e minima sau chiar eliminata in totalitate, ne-a spus Martin Balint (Creative Director, HIPPOS). Ati fi zis ca e posibil asta cu ceva timp in urma? Va amintiti sigur, n-ar trebui sa derulam prea mult din caseta ca sa dam de nedumerirea si reticenta unor clienti fata de "gaselnita" asta cu social media.

Dar sa revenim in prezent: ori tinem pasul cu timpurile, ori nu mai suntem.

Cu o jumatate de minte infipta in prezent si cu cealalta orientata in viitors sunt speakerii care vin la a patra editie Promotions Now maine si poimaine. Informatia nu e intotdeauna de ajuns, asa c-o sa introducem in schema dezbaterea, studiile de caz si interpretarile acestora. Tot meniul va fi servit la UniCredit Tower.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related