Adrian Pavelescu (Outbox) si NU-urile din social media: Sa nu stergi postari, sa nu publici continut irelevant pentru utilizatori sau pentru brand

Adrian Pavelescu (Outbox) si NU-urile din social media: Sa nu stergi postari, sa nu publici continut irelevant pentru utilizatori sau pentru brand

Cu ajutorul celor care se ocupa de lumea digitala in agentii, incercam sa realizam un cod al bunelor maniere al brandurilor in social media. Cat si cum vorbeste brandul pe Facebook, Twitter si toate celelalte multe retele pe care se intalnesc oamenii, de ce intra in conversatie, care sunt regulile de eticheta, ce nu ar trebui sa faca niciodata?

Adrian Pavelescu (Managing Director, Outbox) crede ca brandurile trebuie sa isi asume faptul ca promovarea a iesit de mult din zona comunicarii unidirectionale, iar noua medie liberalizata permite vocii consumatorului sa se faca auzita. Care are dreptul la raspunsuri din partea brandurilor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Outbox

Agentie independenta de digital marketing cu un portofoliu complet de solutii de comunicare online, de la strategie si creatie web pana la dezvoltare si promovare in mediul online. Cu o activitate concentrata in... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related