Ana-Maria Iana (V8): Daca esti brand, social media e un maraton, nu un sprint. Daca esti bun doar pentru 100 de metri, nu contezi

Ana-Maria Iana (V8): Daca esti brand, social media e un maraton, nu un sprint. Daca esti bun doar pentru 100 de metri, nu contezi

News Feed-ul trece prea repede ca sa nu dai scroll, spune Ana-Maria Iana (Social Media Strategist, V8). Tocmai de aceea le-a raspuns oamenilor si sambata seara, din club, in timp real. Caror oameni? Celor din social media. In numele brandului pe care il gestiona online.

Motto-ul ei? "Brandurile trebuie sa reactioneze de fiecare data" la nemultumirile consumatorilor, chiar daca in online dau iama din ce in ce mai multe. Cea mai mare greseala a unui brand in social media e sa nu faca nimic.

Ana-Maria e prezenta pe toate retelele de socializare. Cele mai noi conturi: pe Fitocracy, pentru ca are o obsesie cu sportul, si pe Whisper, unde totul se petrece in anonimat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related