Initiativa de a apropia The Geeks, agentie digitala nativa, binecunoscutului brand Saatchi & Saatchi face parte dintr-un plan robust al Publicis Groupe Romania, care ofera clientilor o formula actuala de a raspunde celei mai mari provocari a brand-urilor din ziua de astazi: crearea de programe integrate de comunicare, pe un fundament digital.
Realizata pe un model deja functional in reteaua Saatchi & Saatchi, alaturarea celor doua entitati aduce o mai usoara transpunere in practica a filosofiei Lovemarks, marca a Saatchi & Saatchi, intr-o formula dinamica, ce integreaza specificul lumii digitale in inima procesului de constructie de brand.
Saatchi & Saatchi+The Geeks combina experienta de peste 18 ani de comunicare integrata, platforme de sell-in sell-out, solutii de trade & consumer experience adusa de Radu Luca, Managing Director Saatchi & Saatchi Romania, cu experienta in strategie de comunicare digitala a lui Costin Radu, Managing Director la The Geeks. Cei doi vor conduce operational aceste divizii, dezvoltand procesele de lucru necesare, ce vor inlesni punerea in comun a competentelor celor doua echipe.
”Suntem cei mai puternici atunci cand suntem impreuna si am reusit sa cream in Saatchi EMEA o comunitate creativa neobisnuit de conectata, fluida si participativa, ale carei beneficii se simt in diverse moduri, in toate birourile” a declarat John Pallant, Creative Director, Saatchi & Saatchi EMEA
“Apropierea celor doua brand-uri are la baza un model functional adaptat vremurilor pe care le traim. Vorbim despre o imbinare armonioasa de culturi si expertize intr-o formula dinamica, deschisa dezvoltarii de idei noi si creative. Apropierea Saatchi & Saatchi+The Geeks va permite clientilor sa opteze nu doar pentru o agentie clasica, ci pentru o formula noua, care raspunde provocarilor de marketing actuale si, mai ales, viitoare ale brand-urilor”. Radu Luca, Managing Director Saatchi & Saatchi
“The Geeks a demonstrat in ultimii ani capacitatea de a duce la bun sfarsit, cu rezultate excelente, proiecte integrate pentru business-uri digitale. Noua formula, creata prin apropierea de brand-ul Saatchi & Saatchi, este pentru The Geeks o deschidere catre o plaja mai larga de oportunitati. Acestea sunt menite sa demonstreaza ca, plecand de la premisa ca traim intr-un mediu schimbat profund de digitalizare, strategiile de comunicare dezvoltate sunt cele care functioneaza cu adevarat”. Costin Radu, Managing Director The Geeks