Eugen Soineanu (GAV): Ideal e sa nu pornesti de la premiza ca ai un client dificil, ci de la dorinta de a-l intelege si educa

Eugen Soineanu (GAV): Ideal e sa nu pornesti de la premiza ca ai un client dificil, ci de la dorinta de a-l intelege si educa

Eugen Soineanu (New Business Director, GAV) nu vede relatiile dintre agentii si clienti ca pe niste parteneriate rigide, lipsite de chimia interumana, ci ca pe un raport dinamic, nelipsit de potentialele nepotriviri de caracter. Mai presus de toate, el pune accent pe argumentarea deciziilor, incercarea de a intelege pozitia clientilor si pe datoria agentiei, la nevoie, de a educa clientul. 

Nu le-as numi greseli, ci nepotrivire de caracter. Activam intr-un domeniu in care chimia umana leaga sau desface orice. Desigur, aspectele zilnice ale business-ului - creatie, deadline-uri si bugete - pot inclina balanta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related