McCann si ANPF ne spun ca "Violenta se invata in familie"

Copiii care asista la scene de violeta in familie vor avea o predispozitie ridicata spre violenta. Acesta este conceptul creativ de la care pleaca noua campanie sociala realizata de Mccann Erickson pentru Agentia Nationala pentru Protectia Familiei. In egala masura, reprezinta insa un semnal de alarma pe care in trag cei doi parteneri implicati in proiect.
Violenta domestica nu se opreste in spatele usilor inchise, ci se propaga si se insinueaza afectand intreaga societate, pe fiecare dintre noi chiar daca alegem sa inchidem ochii si sa ne acoperim urechile.

Spotul de 45 de secunde ne infatiseaza un copil desensibilizat, provenind dintr-o familie in care violenta a devenit normalitate. O normalitate traumatizanta care transforma copiii in potentiali agresori. "Desigur, spotul exagereaza, pana aproape de absurd, modul in care baiatul reactioneaza in acest climat violent. Am vrut insa sa atragem atentia comunitatii, sa-i facem pe oameni sa intervina macar pentru binele copiilor, daca nu pentru cel al victimelor directe ale violentei", spune Alexandru Dumitrescu - Head of Copy, McCann Erickson.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related