O poveste nesfarsita e cea a barbilor si a barbosilor. Despre lumbersexuali am tot auzit, si chiar am exportat si noi cativa, printr-un proiect fotografic. Dar acum o s-o luam cat se poate de particular si-o sa vorbim de-o barba anume, amenintata cu disparitia in mod public, interventia unui brand si rezultatul final al operatiunii.
Cristian Vasile, cunoscut in online+offline drept Igu si responsabil pentru proiecte ca Bucuresti Optimist, Bucurestiul Salbatic si FEEDER.ro, poarta barba dinainte sa fie cool. Cam de doua decenii incoace. Au convietuit in pace si armonie doar ca, asa cum se intampla, oamenii se mai schimba. Acum, cand barbile defileaza pe toate strazile, Igu a decis sa se desparta de-a lui.
Singura problema era in ce mod. Tehnologia a tot avansat vreme de douazeci de ani. Asa ca Igu a cerut sfaturi pe pagina personala de Facebook.
In comentarii s-a iscat o dezbatere intre cei indignati de decizie si ceilalti, impartiti si ei pe mai multe baricade: mergi la stilistul X, firzeria Y sau barbierul Z, foloseste aparatul ala, ba nu, trimmer-ul celalalt. Ultima frontiera:
Nimeni nu stia ca cineva privea discutia din umbre. Erau Ogilvy si Philips Romania care, autosesizati, s-au hotarat sa puna capat incertitudinii lui Igu si i-au trimis un Click & Style.
Daca se intreba cineva oare cum/cand e ok sa intre brandurile in conversatiile si vietile oamenilor, uite aici un exemplu bun. Plus ca produsul Click & Style a fost comunicat o perioada buna de timp alaturi de imaginea lui Marius Moga. Si iata cum, plimband ochii in jurul online-ului, Philips ajunge acum direct catre un alt segment de public.
Si apoi s-a intamplat.