Cum comunica FRH competitia de handbal feminin Trofeul Carpati

Cum comunica FRH competitia de handbal feminin Trofeul Carpati

In urma cu o luna, pe cand vorbeam cu Lorand Balint Boti despre pozitia lui de Marketing Director in cadrul Federatiei Romane de Handbal, aveam de-a face cu un nou logo FRH. Rotitele s-au pus rapid in miscare si iata-ne cu ochii pe executiile campaniei de promovare a Trofeului Carpati, competitia amicala de handbal feminin desfasurata in luna martie.

In urma cu doua zile, Boti a postat pe pagina lui de Facebook vizualurile campaniei outdoor care va incepe, potrivit acestuia, saptamana viitoare. Cele patru afise infatiseaza jucatoarele-cheie ale echipelor care se vor confrunta pe 20 si 21 martie la Sala Polivalenta din Cluj: Cristina Neagu (Romania), Alexandra do Nascimento (Brazilia), Susann Muller (Germania) si Linnea Torstenson (Suedia). 


Fiecare afis cuprinde pe fundal o imagine cu steagul tarii reprezentate de catre jucatoare. Aceasta abordare vizuala, a subliniat Boti, a fost gandita pentru a putea fi folosita si la comunicarea editiilor viitoare:

"Saptamana viitoare incepe si campania outdoor. Vizualul principal va fi cel cu Cristina Neagu - nu sunt foarte multe oportunitati de-a lungul unui an sa fie vazuta jucand in Romania. Vom avea si postere cu jucatoare cheie de la celelalte echipe participante.

P.S. Un lucru foarte important: am creat un model (template) de comunicare in outdoor pentru Trofeul Carpati, model care poate fi folosit foarte usor pentru a comunica editiile viitoare. In prim plan un jucator / o jucatoare importanta, pe fundal steagul echipelor participante. Eficientizarea utilizarii resurselor - roata nu trebuie reinventata de fiecare data", a declarat Boti pe pagina lui de Facebook.


Tot pe 8 martie, pe pagina de Facebook a FRH au aparut doua spoturi radio prin care este promovat Trofeul Carpati in randul familistilor, cum a declarat Boti in interviul sus-mentionat. Astfel, jucatoarele Ada Nechita si Mica Bradeanu indeamna romanii sa participe la meciurile din cadrul competitiei alaturi de copiii lor.


O initiativa de stimulare a interesului pentru handbalul feminin in randul publicului, cat si o un mod de propagare a evenimentelor din cadrul competitiei in online, este si programul Tineri Reporteri FRH. Acesta se adreseaza tinerilor clujeni interesati de jurnalismul sportiv; doi dintre aplicanti vor fi selectati pentru a "acoperi" cele intamplate pe durata turneului.

Asteptam mascota si stindardul handbalului romanesc, semnate Valentin Petuhov.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related