Emanuela Ionescu (Publicis), despre romancele barbate, dar frumoase

Emanuela Ionescu (Publicis), despre romancele barbate, dar frumoase

Emanuela Ionescu (Account Director, Publicis) spune ca societatea romaneasca, mai mult decat sa fie macho, e paradoxala. Mai ales "cand exista un barbat care abordeaza femeile in hypermarket, preocupat ca ele sa aiba un par plin de volum si stie ca extractul de drojdie va face asta".

Societatea romaneasca e greu de calificat. E mai degraba paradoxala. Nu s-a hotarat inca daca si cum vrea sa fie; partea buna e ca se adapteaza usor trendurilor si, creativa fiind, le interpreteaza in moduri surprinzatoare. Cred ca de asta sunt multi cei ce, odata plecati, ajung sa tanjeasca dupa Romania.

Cine zice ca societatea romaneasca din reclame e macho? Eu nu. Cel putin, nu de cand exista un barbat care abordeaza femeile in hypermarket, preocupat ca ele sa aiba un par plin de volum si stie ca extractul de drojdie va face asta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related