Monica Radulescu (CohnandJansen JWT): Romancele simt presiunea de a arata bine in orice situatie, chiar si atunci cand n-ar trebui sa conteze

Monica Radulescu (CohnandJansen JWT): Romancele simt presiunea de a arata bine in orice situatie, chiar si atunci cand n-ar trebui sa conteze

Poate tocmai de aceea, Monica Radulescu (Head Of Digital, CohnandJansen JWT) spune ca cea mai reprezentativa romanca din reclame este Mihaela Radulescu. Cu explicatia: "Pentru aplicabilitatea in multiple categorii, de la ulei si mezeluri, la iaurt si vopsea de par".

Cred ca pe masura ce parasim bula noastra publicitara si iesim in lumea larga, ne dam seama ca suntem destul de traditionalisti ca natie.

Se mentin stereotipuri cu care am crescut: ca femeia trebuie sa fie si desteapta, si frumoasa si devreme acasa (adica gospodina cuminte). In ceea ce priveste barbatii, lucrurile sunt mai relaxate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related