Alina Floroian (Lowe&Partners) are amintiri foarte frumoase despre branduri "macho"

Alina Floroian (Lowe&Partners) are amintiri foarte frumoase despre branduri "macho"

Marlboro Man si "prietenii stiu de ce" sunt cateva dintre exemplele Alinei Floroian (Account Director, Lowe & Partners).

IQads sarbatoreste 1 si 8 martie cu o dezbatere: cum se imparte industria publicitatii, in functie de sex. Cat de mare e lumea barbatilor in industria de media din Romania? Si cum isi gasesc femeile locul in ea?

Cat de macho e societatea romaneasca. Cat de macho e societatea romaneasca in reclame

Cred ca societatea e atat de macho pe cat ne dorim noi sa o percepem. Daca are muschi si zambet frumos, ne place. Daca nu, ne putem uita in partea cealalta :)) Eu, una, am amintiri foarte frumoase despre branduri "macho" pentru care am facut campanii memorabile. Cui nu i-a placut de Marlboro Man? Si cati barbati n-au zis "Da. Prietenii chiar stiu de ce!" ?

Feminismul

Feminismul e intotdeauna necesar in opinia mea. La fel de necesar ca moda, cochetaria, pantofii cu toc, oja rosie , etc. Imaginati-va lumea fara ele! Ar fi exact ca societatea fara feminism.

Apropo de obiectivele principale in Romania vis-a-vis de feminism, cred mai degraba in demersurile pozitive de promovare si vizibilitate ale femeilor de succes, care reusesc in lumi predefinite ca fiind ale barbatilor. Sunt comunitati foarte bine conturate in acest sens, a caror voce se aude atat in Bucuresti cat si in alte orase din tara.

Lumea barbatilor in publicitate

Poate a fost, dar nu cred ca mai este o lume a barbatilor.

Impartirea brandurilor in functie de sex

N-are nicio legatura. Eram la un moment dat 15 fete si 2 baieti in CS. Unul dintre ei lucra pentru mai multe branduri de absorbante, tampoane, sampoane & co, iar echipa "complicitatii masculine" avea 4 fete si un baiat cu plete :))

Romancele: primul gand

Frumoasesidestepte. Un singur cuvant :)

Ce ar intelege un strain despre femei, din reclamele romanesti

Ca sunt frumoase, dar au nevoie de tot felul de coenzime, bifidusi, complecsi si compusi... ca sa treaca prin vant si ploaie si coafura sa reziste!

Cea mai reprezentativa romanca din reclame

Nadia Comaneci e cu siguranta cea mai reprezentativa romanca.

O reclama cu/despre/pentru femei

Dove Real Beauty - Sketches.


Chiar cred ca fiecare dintre noi este frumoasa in felul ei.


Femei in literatura

E prea mult sa zic ca m-a marcat vreun personaj din literatura. Mi-a placut de baietoasa si nonconformista Olguta din La Medeleni, am empatizat cu Jane Eyre, zic si-n ziua de azi "maine e o noua zi" cum a zis si Scarlett si am momentele mele de scris in jurnal kilograme si centimetri ca Bridget Jones. Scriitoarea mea preferata e Ayn Rand, va recomand The Fountainhead si Atlas Shrugged.

Ce carti ar trebui sa citeasca barbatii din Romania :)

Hahaha... sa citeasca e ok! Glumesc :)! Lectura nu e cu trebuie. Sa citim ce ne face placere, ne deschide mintea sau ne invata lucruri in functie de starea de spirit. Si-n plus e valabil si pentru barbati si pentru femei.

Sarbatoresti 8 martie?

Nu. E ziua mea cu cateva zile inainte si sarbatoresc atunci pentru toata primavara.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Companii

Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related