Ema Dobre (Atelieru) si romancele din reclame: Majoritatea au o atitudine de tipul "get things done", rezolva orice, au raspuns la orice

Ema Dobre (Atelieru) si romancele din reclame: Majoritatea au o atitudine de tipul "get things done", rezolva orice, au raspuns la orice

Ema Dobre (Social Media Strategist, Atelieru) spune ca viziunea ei asupra problemelor de gen in societatea din Romania este influentata si de partea de psihoterapie pe care o practica. Ea crede ca macho-izarea are de luptat din greu cu tendinta de efeminare si androgenizare a barbatului modern, "digital", si ca exagerarile feministe produc deservicii.

Destul de macho, se simte spiritul latin, insa nu atat de macho pe cat ar putea sa fie. Macho-izarea are de luptat din greu cu tendinta de efeminare si androgenizare a barbatului modern, "digital". Recuperam, insa, cu lumbersexualii.

Cred ca feminismul romanesc produce discriminare pozitiva, in mod paradoxal. Obiectivul final al demersului nu este atins, ba din contra. Egalitatea in drepturi este legiferata, discriminarea se pedepseste, deci orice exagerare a feministelor produce deservicii. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related