De la online la campanii integrate: Conversion intra pe piata serviciilor de media traditionala

De la online la campanii integrate: Conversion intra pe piata serviciilor de media traditionala

Incepand cu luna martie, Conversion, cea mai mare agentie de digital marketing din Romania, adauga ofertei de servicii de comunicare online si componenta de publicitate offline (TV, radio, presa, proiecte speciale OOH). Primii clienti pentru care Conversion va gestiona comunicarea integrata sunt eMAG, Flanco, Beraria H, OLX.ro si Autovit.ro.

"Pe langa serviciile integrate de digital, acum vom putea oferi clientilor nostri solutii complete de comunicare in mediile traditionale, pastrandu-ne focusul pe zona tranzactionala si orientarea spre performanta. In trei ani de activitate Conversion am format o echipa solida, ne-am extins portofoliului de servicii si suntem prezenti si in mediul international. Toate acestea sunt elemente cheie ce ne sustin obiectivul de a deveni cea mai importanta agentie de performance marketing din Europa Centrala si de Est." a declarat Marius Pahomi (Founder & CEO Conversion).

Echipa de media offline va fi coordonata de Lucia Gradisteanu, care vine la Conversion cu o experienta de peste 15 ani in piata de media & advertising.

"Am regasit la Conversion viziunea, echipa si resursele alaturi de care putem pune bazele celei mai solide divizii de media offline. Venim astfel in completarea succesului adus clientilor nostri de serviciile digitale, cu o oferta integrata si competitiva de comunicare in mediile traditionale", a adaugat Lucia Gradisteanu (Media Director, Conversion).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related