Romtelecom si Cosmote Romania deveneau Telekom Romania la mijlocul lunii septembrie a anului trecut. Iar executiile rebranding-ului, efectuat in 150 de locatii Romtelecom, Internity si Cosmote din toata tara, au presupus inclusiv materiale de semnalistica exterioara (casete luminoase) si POSM-uri sau mobilier comercial custom-made. Totul a avut un deadline precis, astfel incat afisarea tuturor sa aiba loc in aceeasi zi.
Compania de productie AdProduction a fost parte din acest proces, contribuind cu adaptari vizuale pe dimensiunile si specificul fiecarei locatii, de la sediile unor companii aflate la parterul unor blocuri si pana la cladiri de birouri.
"Logistica a fost incredibila, pentru ca toate elementele s-au montat in acelasi timp peste tot in tara, pentru ca afisarea lor sa se poata face in aceeasi zi, in toate locatiile. Suntem foarte bucurosi ca am facut parte din cel mai mare rebranding al anului 2014 si cred ca asta ne pozitioneaza in piata productiei publicitare", a spus Maria Gheorghita (Marketing and PR Manager, AdProduction).
AdProduction continua colaborarea cu Telekom Romania si dupa rebranding, urmand asadar si alte proiecte viitoare.