"Selgros - pentru profesionisti si amatori. De bunataturi", o noua campanie GAV

"Selgros - pentru profesionisti si amatori. De bunataturi", o noua campanie GAV

Selgros Cash&Carry Romania a demarat o campanie integrata cu executii pentru TV, digital, radio si outdoor creata si produsa de GAV, sub umbrela de comunicare "Selgros - pentru profesionisti si amatori. De bunataturi."

Comunicarea este construita in jurul unei comunitati, un "club" al pasionatilor de gastronomie: profesionisti si amatori, vedete si oameni obisnuiti.

Protagonistul primului film "Clubul Selgros" este un profesionist exceptional, dar si un mare amator de bucatarie de calitate - Gheorghe Hagi - care evolueaza alaturi de un erou anonim, un bucatar ce simbolizeaza intreaga breasla de gastronomi seriosi, activi, dedicati cu pasiune meseriei lor. Pentru acestia exista Selgros, furnizorul lor traditional de produse diverse, proaspete si de calitate.

Spotul pune in valoare segmentele de produse cu care Selgros se diferentiaza de competitori, prospetimea si varietatea produselor, calitatea prezentarii si a serviciilor, precum si noul layout de magazin lansat la finele anului trecut, a carui vedeta, printre altele, este raionul de peste, un regal pentru amatorii de bunataturi si un partener select pentru gastronomia profesionista.

Selgros este un "club" al calitatii si al prospetimii, accesibil tuturor, indiferent de venituri, categorie sociala sau profesionala, preocupat permanent de profesionalism in deservire si de calitatea produselor.

"Dupa 14 ani de la demararea activitatii in Romania, Selgros ramane furnizorul de incredere pentru gastronomi si profesionisti, dar si partenerul tuturor amatorilor de bunataturi. Credem ca prezenta de exceptie, in spot, a lui Gheorghe Hagi transmite cu claritate acest mesaj, profesiune de credinta Selgros" - a declarat Alexandru Vlad, CEO al companiei.

"Suntem onorati sa continuam colaborarea cu Selgros si sa contribuim la fundamentarea unui concept de comunicare unic pentru retailul romanesc. Speram ca filmuletul nostru sa bucure ochiul, cat si urechea spectatorilor - soundtrack-ul alternativ semnat Cabadzi subliniaza modernitatea «batranului» Selgros, aflat acum la o noua tinerete profesionala", a declarat Lucian Georgescu (Managing Partner GAV si director executiv de creatie al campaniei).

Echipa GAV

Marius Rosu (directie creativa si regie), Alexandru Borsan, Arina Udup (strategie) Ana Catina (CS), Gabriel Coman, Ennifer Anefi (Copy), Radu Radulescu (Art), Elena Muresanu si Cristi Ene (online).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related