Raluca Feher: Societatea romaneasca nu e neaparat macho, cat misogina

Raluca Feher: Societatea romaneasca nu e neaparat macho, cat misogina

Raluca Feher nu sarbatoreste 8 martie. Nu crede ca feminismul e necesar si nici ca are vreo relevanta in Romania. Si nici nu se mai uita la reclamele romanesti.

Are 15 ani de in publicitate si alti cativa de presa (Capital, Curentul, ProTV si alte televiziuni si ziare locale). Cu ei in spate, povesteste despre cum e sa fii femeie in industria de media: "Trebuie sa fii mai golanca, mai pe bataie, sa rezisti la caterinci, sa nu pleci ochii cand directorul de marketing sau patronu pravaliei de inghetata baga glume fara perdea sau te ia la tavaleala plin de badaranie, fix pentru ca esti femeie; si aici omul, nu femeia, face legea".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related