Asta-i rochia albastra? Brandurile sunt rugate sa dea verdictul

Asta-i rochia albastra? Brandurile sunt rugate sa dea verdictul

Nu, nu vorbim de rochia Elei din "Ultima noapte de dragoste, intaia noapte de razboi" (da, da, fata avea o rochie albastra la un moment dat), ci despre #thedress, subiectul care face furori de cateva ore si imparte internautii in doua tabere: albastru-negru vs. alb-auriu. Totul a pornit de la un post pe Tumblr si de la o cearta intre prieteni. Cum ne imaginam c-aveti si voi chiar acum in birou: "frate, tu chiar o vezi alba?", "cum naiba sa fie albastru cu negru? ati innebunit, va zic".


Mai multe publicatii (Buzzfeed, Gawker) au incercat sa explice dilema, Wired oferind cea mai stiintifica explicatie posibila. Pe scurt, daca o vedeti albastru cu negru, se pare ca sunteti ok. Daca nu, are colegul Andrei niste teste pentru voi, poate depistati niste probleme pe care nu stiati ca le aveti. Hei, mai bine mai tarziu decat niciodata.

Culoarea adevarata a rochiei este albastru, daca se intreba cineva.
verificat-o un baiat de la Digital Arts cu detectorul de minciuni Photoshop.

In orice caz, tevatura asta cu rochia aurio-albastra e o oportunitate excelenta sa faci niste real-time marketing de calitate. Pentru ca, nu-i asa, brandrilor, nu sunteti niste roboti, puteti sa radeti si sa va distrati. V-am mai testat noi la un moment dat.


Primul brand cu ceva de spus si un joc propriu de culori a fost Ursus. Responsabili: Kubis Interactive.


Zuzu Max si Outbox ne spun ca barbatilor nu le pasa. Sa credem, sa nu-i credem?


Clinica Regina Maria a dat share unui articol de pe BuzzFeed si a facut un mic poll online:


Fetele de la Dume de mestecat s-au pregatit de primavara cu ocazia asta:


Oameni derutati, ca si noi, la Eventures:

 


Mihnea Gheorghiu
(Publicis) a pornit o dezbatere intre publicitari pe profilul lui:

 
Pana una-alta, am vazut pe undeva un comment care rezolva intreaga dilema: I feel that the one thing the whole internet community can agree on is this fact; that is one hideous dress. Dar e bine sa fie ceva nou despre care sa poti discuta cu colegii. 

Sfarsitul n-are cum sa fie aici. Va asteptam sa reveniti, caci updatam articolul pe masura ce mai apar reactii.  


[UPDATE]

Prompti au fost si oamenii de la IdeaStoria, care au dat o nota publicitara rochitei buclucase:


Maybelline Romania si, din nou, Outbox, au incercat o asociere cu subiectul: culoarea rochiei nu mai conteaza, machiajul se asorteaza. Carpe diem!


Retailerul Evolio a reactionat mai cu intarziere si mai cu context. Dar macar s-a aflat parerea ferma a comunitatii Justin Bieber Romania.


Radu Alexandru (PiticiGratis, Catavencii) a inaintat propria dilema:


Dupa ce a comunicat #thedress pe pagina Ursus, inca un Radu, de data aceasta Nantu (‎Web Copywriter, Kubis Interactive) a decretat:


Si Beciul Domnesc a fost pe pozitii, desi postarea lor cam seamana cu cea de la Ursus. Dam vina pe astenia de primavara?


Bicicletele Pegas
 si Publicis propun cea mai asortata tinuta pentru urmatorul SkirtBike:


Iar Tarom Romania n-a avut nicio indoiala: rochia e clar alba si albastra.


[UPDATE de 28 februarie]


Carturesti au recreat cele doua versiuni ale rochiei cu materialele care i-au facut celebri: carti, mormane de carti.


Si tot vineri seara, Johnnie Walker a postat, aparent, in limitele "programului" obisnuit. Doar ca, na, ne cam invartim tot in paleta alb-auriu-negru-albastru. Poate-i doar o coincidenta simpatica. Nu?


Daca adaugam cateva ore dupa ce-a batut gongul de 12, ajungem sambata dimineata, cand F64 au improvizat si ei o confruntare coloristica intre aparate, revitalizand si ciondaneala dintre nikonisti si canonisti.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Outbox

Agentie independenta de digital marketing cu un portofoliu complet de solutii de comunicare online, de la strategie si creatie web pana la dezvoltare si promovare in mediul online. Cu o activitate concentrata in... vezi detalii »

Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related