Filmele si serialele au ajuns in postura de a ne domina vietile si nu prea ne mai impotrivim. Imbratisam obiceiul, consumam povestile, ne identificam cu personajele si incercam, ocazional, sa ne cream propriile fire narative, in viata reala.
Netflix inca nu e la noi, dar ne descurcam si fara - are corespondenti pe piata locala. Unul dintre ei este Digi Play, un serviciu video-on-demand disponibil via Digi Online si lansat in toamna anului trecut. A carei oferta de filme sta mandra sub titulatura "Vezi Ce Vrei".
Iar Papaya Advertising, alaturi de casa de productie Smart Film, s-au ocupat bine de tot s-o promoveze: au rezumat 5 filme intr-unul si l-au lasat pe Alexandru Papadopol sa sufere consecintele.
Astfel, protagonistul "Alex" trece printr-un scenariu complet, intr-un spot de milioane (sau, cel putin, de sute de mii): romantic, dar si de actiune, cu elemente comice, urmate de-o secventa cu aventuri si incheind cu o intorsatura horror a situatiei.
Am introduce pe undeva si drama, avand in vedere ca "Alex" descopera ca "Mirela" (Camelia Capitanu) il insala cu un tip (Florin Piersic) despre care stim doar ca e friguros; altfel, de ce si-ar tine pe el sapca si maioul in focurile pasiunii?
Pe site-ul RCS-RDS am dat de inca o executie a campaniei, care face trimitere catre un afis de film. Daca Woody Allen s-ar fi intalnit cu Michael Bay si, dupa ceva sedinte de consultanta cu Jim Jarmusch, ar fi pus de-un film, atunci ar fi iesit super-productia cu multiple valente "Vezi Ce Vrei".
Echipele care au lucrat la spot:
- din partea Smart Film: Stefan Angheluta (Producator) si Razvan Marculescu (regizor);
- din partea Rollio Animation: Octavian Ureche (post-productie/VFX);
- Octavian Ureche aka Okto (post-productie/VFX);
- din partea Papaya Advertising: Robert Tiderle (CD, copywriter si producator A/V), Petru Cuciuc (Art Director) si Ramona Sima (Client Service).