Asociatia Specialistilor in Search Engine Marketing din Romania organizeaza joi, 26 februarie 2015, de la ora 18:30, la Impact Hub Bucharest, cea de-a doua editie “Lumea SEO PPC” din acest an. Tema acestei editii va fi 20+20+20 de sfaturi, care se va transpune intr-un total de 60 de sfaturi “de luat acasa” din 3 arii importante ale Digital Marketing-ului: PPC, SEO si Social Media. Aceasta tema va fi abordata de speakerii invitati: Marius Lazarescu (General Manager, Today’s), Alexandru Negrea (Head of Facebook Department, Spada) si Daniel Ene (CMO, AgileMedia), fiind facilitate de Ioana Barbu (Conversion Optimization Manager, Bitdefender).
Marius Lazarescu antreprenor, speaker, consultant marketing online. A fondat agentia Today's in 2005, este certificat Google AdWords si are un master in marketing online; are o experienta de peste 10 ani in marketing online, gestionand peste 200 de proiecte de web, a supervizat campanii Google AdWords totalizand peste 2M euro. Este membru fondator si presedintele Asociatiei de profesionisti in SearchEngineMarketing - SEMRo.
Alexandru Negrea are o experienta de peste 4 ani in zona de marketing si comunicare online, este un cunoscut consultant/trainer in social media. In 2012 a infiintat, impreuna cu Andrei Rosca, primele cursuri intensive de social media din Romania – Social Media School.
Timp de doi ani, in perioada octombrie 2010 – februarie 2013, Alexandru a ocupat functia de Social Media Manager la Banca Comerciala Romana, iar in prezent coordoneaza un departament de Facebook Marketing (strategie si implementare de campanii si proiecte speciale), in cadrul agentiei Spada si ofera consultanta companiilor si agentiilor interesate de Social Media.
Daniel Ene este CMO in cadrul Agile Media. Este foarte pasionat de tehnologie, online si tot ce inseamna Marketingul Online (SEO, Social Media, Link Building, Analiza Competitiei si Web Analytcs). In opinia lui, SEO inseamna rabdare, organizare, perseverenta si foarte multa munca. Dorinta lui este sa schimbe modul in care se promoveaza afacerile online si petrece foarte mult timp dezvoltand si implementand strategii de SEO.
Discutiile vor fi facilitate de Ioana Barbu, cu o experienta de 4 ani in optimizarea conversiei fiind pasionata de ecommerce, psihologia cumparatorului si tehnici de persuasiune in mediul online. Crede cu tarie ca entuziasmul, viziunea corecta si analiza continua sunt ingredientele reusitei in optimizare. Aduna in total aproximativ 10 ani de experienta in online in domenii diverse ca grafica, programare sau SEO.
Mai multe detalii despre eveniment gasiti aici.