Brandurile care ne fac program de Ziua lui Valentin

Brandurile care ne fac program de Ziua lui Valentin
Romance, Dan Dailey (1988) // Huntington Museum of Art // Sursa: Google Cultural Institute

Buna, sunt moartea pasiunii oricarui brand. Nu sarbatoresc Ziua Indragostitilor. N-o sa misc niciun deget cumparator zilele astea, doar pentru ca e ziua unui Valentin de demult, pe care oricum lumea nu-l stie asa bine. Dar, ca orice om, pot aprecia o comunicare isteata pe tema asta. Si asta propun sa facem in continuare, avem liber la comunicari istete si nu prea.

 

Incep cu Lidl, Sergiu si Andrei, care i-au spus raspicat unui postangiu englez cum sta treaba cu femeile romance:

Trioul de mai sus devine un cvartet, cand in joc intra si KISS FM, pe pagina caruia e disponibila spre accesare aplicatia Impress Your Valentine, la care ne tot ademenesc aceiasi Sergiu si Andrei.


Intre timp, Suge-o Ramona! ramane pe val.

 

 

Dar toate cartile par sa fie in mare voga anul asta. Mai multe librarii sau edituri s-au pus pe a face un tam-tam dragut catre indragostitii de carti. De pilda, Meridian Taxi si Editura Litera au dat drumul unei campanii prin care cuplurile care aleg sa mearga cu taxiurile firmei pe 14 februarie primesc cate o carte 'de dragoste' insotita de o scrisoare cunoscuta, tot de dragoste si ea.

Se vor da in vileag maine, prin taxi-uri, soaptele dulci de pe hartie dintre Napoleon si Josephine sau Sartre si Simone de Beavoir.

 

Booktopia se poarta zilele astea pe Facebook cu niste mash up-uri jucause care teleporteaza in contemporan personaje literare.  Pana acum, domnul Darcy e pe Tumblr, intriga Montague-Capulet e dezbatuta in The Sun, iar @DonQuijote urmareste pe Twitter @MoriledeVant, in timp ce @Rosinanta fluiera cu ochii-n soare.

 

Iar Diverta a inceput si ea sa amestece cu spor romantism, replici de agatat si titluri de carti. Cateva din sortimente:


 

Dar sa mai lasam cartile din mana, ca prea citim (ha), si sa facem niste miscare. Bicicletele Bicicletele Pegas joaca rol de Cupidon de #ZiuaIndragostitilor2015. Cu o promotie, niste poze de cover si o aplicatie. Daca te-au apucat deja tristetile de singuratate, poti apela, deci, la Matrimonialele Pegas in care trebuie sa-ti gasesti cover-ul pereche.

 

Fii sincer, te-ai saturat de biciclit prin orasul in care stai de-o viata, asa-i? Hai la drum. CFR anunta cu fast pe pagina de Facebook ca biletele se pot plati in regim "jumatate tu, jumatate ei". Cu ocazia asta, loveste si nostalgia muzicala romaneasca.

 

Nici nu te-ai dat bine jos din tren, ca se cer facute poze. F64 sarbatoreste toata luna februarie cu o serie de episoade care descriu viata de cuplu, atunci cand unul dintre membri diadei romantice e pasionat de fotografie. Si tot F64 [+ Nikon si Floria] va da ceva de facut in drum spre tren - treceti pe la metrou Unirii 1 sambata asta si faceti-va poze, nu strica niciodata.

 

 

Lacrimi si suspine. N-ai cum sa-ti iei talpasita din oras si sa vizitezi meleaguri noi, cu muzee, monumente, concerte si cafenele. Din fericire, maretia Google se gaseste peste tot unde te-ai afla. Iar Google Cultural Institute aduce opere de arta pe tematica iubirii chiar pe ecranul laptopului tau prafuit pe care nu-l mai suporti. Una dintre ele, la rezolutie enorma: Sarutul de Gustav Klimt.

 

N-ai cum sa pleci niciunde si te uiti la un album de arta ca la o carte de bucate. Si nu esti genul care gateste cu placere. Telekom vine sa te salveze cu pisici si melodii psihedelice; sau rock; sau yoddleing. Ai 3 optiuni de gen muzical si o platforma globala, adaptata si pentru tine, romanul, prin care sa-ti faci clipulete cu tine si iubirea ta. Rasufla usurat, Monet e departe.

 

Trec putin in zona de minus inspirational. Am fost ademenita pe Facebook de Rafaello cu o aplicatie-quiz. Imi place sa fac quiz-uri de mica, ca sa aflu chestii despre mine. Cel de fata chiar mi-a facut ochii mari, cand m-a pus in decor de restaurant si s-a intrebat: oare prefer sa ma holbez la jumatatea mea? Sau ne holbam reciproc unul la altul, tinandu-ne de mana?


Ca sa ne cunoastem mai bine, aici aveti si rezultatul meu:

 

Opriti totul! Am dat de un brand care nu vorbeste cuplurilor de Ziua Marilor Indragostiri. NESCAFE a decis ca anul asta sa rasfete fetele cre ori sunt singure, ori in relatii complicate, ori certate cu-ale lor jumatati, ori dornice sa mearga la film pe un loc VIP.

Oare la ce film le trimit pe fete? Greu de spus, pur si simplu inot in optiuni.

 

Va rugam sa gasiti atasat un bonus de final de articol. Ca tot vorbeam de mers la cinema, pagina unde Maidanezii Bucurestiului scriu smecher - ne face o recomandare de film pentru Valentin: Fifty Shades of Grivey. 


Stam inghetati, cu ochii-n patru - Dragobetele pandesc la colt.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related