Dupa ce am avut (si-o sa mai avem) publicitari, scriitori, bloggeri, designeri si ilustratori, acum a venit randul brandurilor sa-si puna scuzele la bataie.
De ce am dat brandurilor cuvantul, intrebati? Pentru ca brandurile au personalitate si ar trebui sa si-o exprime. Ce face un brand daca intra intr-un bar? IQads e locul perfect pentru a trage un scenariu fix pe ideea asta.
Avem si-o oaresce experienta in sensul asta:
Si, mai pe larg, pentru ca vrem sa crestem piata scuzelor si sa cream cea mai desteapta banca de scuze dupa o noapte de pomina: de la vedete-oameni si de la vedete-branduri.
Totul se intampla sub umbrela unei super competitii de design pe care am botezat-o, impreuna cu B52, Tricoul de a doua zi. Are loc pe platforma TheCreator, conform acestui brief. Pe scurt, tu, omule creativ, poti decide cum va arata tricoul oficial B52, impodobit cu scuze creative de dupa o noapte alba de club in care ti-ai ratacit pana si capul. In mai putin de-o saptamana - pe 16 februarie - inchidem inscrierile, am zis! Intre timp, dam cuvantul brandurilor.
Si ce-au facut nebunaticele branduri in barul ala, pana la urma? Pai na, depinde foarte mult de brand. Ca Jagermeister, de exemplu, se prea poate sa fi pierdut nu una-doua, ci sase-sapte nopti ticsite de distractie in club. Pe saptamana.
Dar in acest prim articol dedicat brandurilor vom vedea nu doar cum si-au petrecut noptile nebune, ci mai ales cum si-au motivat a doua zi nazbatiile, cu ajutorul purtatorilor de cuvant: agentiile.
Va ziceam de Jagermeister. Ce bine se tine el. Atata traditie si tot poate s-o mai faca lata, si-acum si-altadata. Nici n-ar avea de ce sa-si ceara scuze si stie asta. Asa ca cei de la Next Advertising ne-au transmis scuzele brandului. In stil "na poftim!" si, totusi, dragalas:
ICON Advertising ne-au transmis si ei vorbele AXN, care si-a spus oful de a doua zi pe nu mai putin de 3 model de tricou. Avem doua serii de scuze 'la limita imposibilului'. Daca n-am vorbi de AXN, nici ca le-am crede. Dar asa, n-avem ce zice.
Avem si o varianta mai apropiata de sufletele oamenilor non-agenti sub acoperire. Se mai intampla sa fii intr-un barulet intr-o seara plicticoasa, in care ajungi cu ochii lipiti de televizor. Care e dat pe AXN, la un maraton de aventuri. Om esti, asa ca pierzi notiunea timpului urmarindu-le.
Inca un brand care se potriveste ca pestele-n apa cu o noapte de club incununata de succes (cel putin, in unele cercuri). Este chiar el, Durex, si ne vorbeste prin pastel, cu ajutorul a doua modele (cel mai probabil, masculine) de Tricou de a doua zi. In care facem cunostinta cu personalitatea-i fara compromisuri.
Astfel, Durex este prezent si la datorie in orice circumstanta delicata, impiedicand fara mila coliziunea nefericita dintre un spermatozoid si un ovul care ar putea avea loc intr-o noapte de pomina.
Sau, ne mai spune Durex, noaptea s-a prelungit din cauza ispitelor. Multe erau, roiau in jurul meu si m-au dovedit pana dupa rasarit.
Daca si brandurile s-au spalat de pacatele din club, tu chiar nu mai ai nicio scuza. Le acceptam doar pe cele creative, trimise pe TheCreator pana pe 16 ale lunii.