[Romanismul si publicitatea] Dana Cucos: Chiar daca ne-am mutat catrafusele in oras, ca e cool, taranul si taranca din noi sunt vioi

[Romanismul si publicitatea] Dana Cucos: Chiar daca ne-am mutat catrafusele in oras, ca e cool, taranul si taranca din noi sunt vioi
Credits - Cristina Olteanu

Si tes traditii, spune Dana Cucos (Digital Strategist, SENIORHYPER), care iubeste Romania, chiar si pe unii oameni modelati de ea. Dar nu este mandra. Nu inca. De ce? Aflati in textul de mai jos, unde Dana vorbeste despre un brand mai putin cunoscut, dar foarte mandru ca este roman, despre cum au nevoie romanii de confirmare din partea occidentala si de ce este greu sa fii roman in tara ta.

Desi ne putem lauda cu multe gaselnite, din cunostintele mele, mandria nationala nu este o emotie inventata de romani.

Camara Motului – care isi trage seva din Valea Ariesului. Pentru acesti cetateni, brandul este un univers consistent si autentic, disponibil celor care il apreciaza, in prima faza, apoi si celor care-si doresc sa-l descopere. Fiind oameni educati, desigur ca se uita si la cifre, dar cifrele ii motiveaza sa continue, nu sa inceapa.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Profero Bucuresti

Profero Bucuresti, afiliata la reteaua internationala MullenLowe Profero, este o agentie de digital advertising cu o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania, atat cu branduri locale, cat si... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related