[Romanismul si publicitatea] Alex Zamfir: Caterinca nationala: asta da, e brand 100% romanesc

[Romanismul si publicitatea] Alex Zamfir: Caterinca nationala: asta da, e brand 100% romanesc

Alex Zamfir (Conducator Intreprindere Prestari Servicii Publicitare/ Funvertising) isi cere scuze chiar de la inceput: "pentru ca eu nu prea cred ca romanii sunt mandri ca sunt romani si cu atat mai putin ca o arata, cam asta am si raspuns".

Mie mi se pare exact invers fata de intrebarea voastra. Mandria nationala e o chestie specifica mai degraba altora, si nu noua. Caterinca nationala: asta da, e brand 100% romanesc.

Imi pare rau, am lasat aceasta intrebare la final si tot nu am gasit un raspuns.

Brandurile locale incearca, pe buna dreptate, sa se foloseasca de insight-uri nationale. Dar, cu riscul de a ma repeta: romanismul la ora actuala nu inseamna mandrie nationala, ci haz de necaz.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related