Se poarta omorurile ilustrate intre creativi

Se poarta omorurile ilustrate intre creativi
Criminal: Giorge Roman; Victima: Dan Costea

Vanatorule neobosit de trenduri, ia o pauza de la haituiala internetului dupa urmatoarea chestie misto care vrei s-o dai mai departe, catre toooti prietenii tai, si sa-ti intaresti imaginea de profet al lucrurilor de ultima ora. De ce? Ca-ti spun si eu una. Asa, sa te oftic ca n-ai gasit-o inainte. 

E vorba de omoruri creative pe hartie, centralizate pe pagina Killing Mfuckers Creatively si prin hashtag-ul #killacreative. Pe care le deseneaza niste oameni creativi alegandu-si alti oameni creativi drept victime. 

Cei care au pornit pagina sunt 4 prieteni, care s-au omorat deja intre ei o data si probabil o s-o faca din nou, fara niciun regret: Giorge RomanCristian PrandeaCiucinciu Tiberius si Mircea Pop

Nu exista reguli. Atata doar ca, pentru desfasurarea crimelor creative in ordine si disciplina, de preferat e sa citesti urmatorul indrumar:


Va trebui, deci, sa-ti abandonezi intentiile sinucigase, ti-e interzis sa te omori. Nu-ti poti anihila ucigasul, dar poti sa te razbuni cu ajutorul altcuiva.

Ucigasul trebuie sa-si cunoasca victima, ca n-ar fi frumos, dupa ce ca ne omoram, sa ne mai si suparam dupa aia. Toate crimele trebuie facute in spirit jovial.

Si, nu in ultimul rand, daca nu te pricepi sa desenezi prea frumos, dar esti un om creativ si trebuie sa seceri niste capete, poti apela la unul dintre creativii prezenti deja pe pagina. 

S-a inteles? Bun. Acum hai sa mai afli despre cei 4 desenatori pusi pe sotii criminale.

Criminal: Mircea Pop 
Victim: Giorge Roman


Cine au fost primii criminali

Eu sunt ilustrator freelancer cafeinizat, Tiberius Ciucinciu este web designer la Kubis Interactive, Mircea este ilustrator la Editura Art, iar Cristi este un artist multidimensional. 

Ne-am ciocnit in perioada in care ne aflam toti in cea mai prestigioasa facultate de arte din estul Europei.  De acolo am pierdut multe nopti impreuna si fiecare cu fiecare pe rand, devenind un grup disfunctional cu foarte mult potential. 


Criminal: Ciucinciu Tiberius
Victim: Laura Ionescu


Cum si cand au inceput sa ucida

E o treaba-ntre prieteni. Mai radem putin, mai omoram pe cineva. La ordinea zilei.

Totul s-a declansat intr-o dimineata aburinda de 1 ianuarie cand Mircea mi-a recomandat sa incep sa omor creativ, dar nu parea ca ceva ce ai vrea sa faci de unul singur.

Un apel si cateva vorbe mai tarziu ne regaseam in formula default, o balanta cu patru brate, in care obisnuiam sa mai omoram timp creativ, cu Cristi si Ciucinciu. Am mai clipit odata, a trecut o saptamana, si au inceput sa curga listele de posibile victime.

Am dat drumul la pagina si ne-am pus pe desenat, cum obisnuiam sa facem impreuna din cand in cand. Pagina este doar o platforma de manifest temporara. Aveam nevoie de un cimitir :)


Criminal: Raluca Bararu
Victim: Sebastian Olar


De ce va adresati 'doar' oamenilor creativi?

Pare ca ceva care isi are locul undeva unde sunt deja minti creative. Si din curiozitatea de a vedea ce urmeaza! Plus, crimele persoanelor necreative au intodeauna un loc rezervat la stirile de la ora V.

Si de ce comunicam in engleza?

Nu este un portal exclusiv romanesc chiar daca a pornit de aici, fiecare dintre noi are prieteni creativi si pe unde nu se vorbeste romana. Ar fi trist sa nu ne putem juca si cu prietenii nostri care nu vorbesc romana. 

Criminal: Ciucinciu Tiberius
Victima: John Ciurea


Numele si logo-ul

... sunt intr-o anumita masura irelevante. Acestea vor evolua constant odata cu proiectul. Mai folosim si hashtagul #killacreative, care este doar un tag. Focusul sunt slide-urile criminale, si creativitatea eliberata in acestea.

Momentan este doar un loc unde, dupa o zi de munca, o persoana isi descarca starile negative amuzandu-se de moartea virtuala a prietenilor.


Criminal: Mircea Pop
Victim: Raluca Bararu


Micul indreptar de crime creative

Ne plac jocurile. Regulile au venit cand puneam la punct pagina, sunt simple, nimic special, legate de un stil simplu si usor de facut sa se inteleaga ideea cat mai repede.


Cea mai interesanta, dupa mine, e ca nu poti sa-ti omori
criminalul. Ci doar sa "angajezi" un alt hitman pentru el

"Angajat" poate fi mult spus, nu presupune nici o implicare financiara, ar fi ca si cum ai pune niste copii sa se joace intr-un tarc. Ba mai degraba ceva intre leapsa din in formula Dial M for Murder in care trebuie sa gasesti si sa convingi pe cineva capabil de asta. Ca intre prieteni :)


Criminal: Giorge Roman
Accomplice: Mircea Pop
Victim: Ciucinciu Tiberius


Exista o "victima" anume in vizorul tau?

Nu cred ca am preferinte. Vreau sa vad capete! Atat! :)

Pagina e listata la Book Series. Vom avea si-o cartulie?

Ceva in sensul asta probabil o sa apara, si cel mai probabil va fi anuntat prin intermediul paginii. Nu este nici un plan! ... dar posibilitati sunt destule. Asta e partea cea mai fun! In acelasi ton in care a pornit, este bazat pe spontaneitate si viteza de reactie, exact ce-i trebuie unui criminal creativ.

Intr-un final este vorba doar despre idee. Nu despre violenta, crime, bani, sau o campanie ascunsa. Doar creativitate.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related