Un make-up artist pe taramul filmului, televiziunii si al advertising-ului: Corina Brailescu

Un make-up artist pe taramul filmului, televiziunii si al advertising-ului: Corina Brailescu

Se dau aceste pasiuni: cinefilia si iubirea de arta, cea din urma sustinuta si cu niste talent la desen. Daca le aducem impreuna, ce joburi izvorasc din compozitie? Corina Brailescu a rezolvat problema si s-a orientat intocmai.

Make-up artist specializat pe efecte speciale si film - si trainer in cadrul ABAcademy - Corina a lucrat la filmele "Barbarossa", "Funeralii fericite", "S-a furat mireasa", "Blood and chocolate" si "Periferic", printre altele. Pentru ultimul a primit si o nominalizare la premiile Gopo 2012, la categoria Cel mai bun machiaj.

Corina a avut mai multe proiecte si in zona advertising-ului, anul trecut lucrand pentru Dorna, Bergenbier si Johnnie Walker. Am intrebat-o despre modul si etapele in care se implica un make-up artist la o filmare, cata libertate i se ofera acestuia, despre diferentele dintre film si publicitate in materie de make-up si cele mai complexe proiecte la care a lucrat. Pe locuri, fiti gata, porniti:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related