Te pui cu burta pe Brief?

Te pui cu burta pe Brief?

Nu ti-ar lua mult s-o citesti. Mai greu e sa-ti intre in sange ce e scris acolo. Nu e o carte cu povesti, e un manual de sfaturi, care se cer aplicate si nu neaparat memorate. Cartea Brief, adresata creativilor cu experienta de pana la 2 ani in industrie, penduleaza intre rosu si albastru, dandu-ti la fiecare 2 pagini cate-un pont - pe scurt, in stil publicitar, apoi pe lung, ca sa nu existe neintelegeri.

Am vrut sa aflam de la Sorin Tranca (FRIENDS\TBWA) cate ceva despre cum s-a apucat de Brief, de ce ne tachineaza coloristic, cum vede el prietenia dintre creativi si cifre, ce mentori a avut el "cand era mic" si tot asa. Sa-l citim:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Friends\TBWA

Why work with an agency like FRIENDS\TBWA Bucharest? DisruptionⓇAlmost everyone in the business world knows about disruption, talks about disruption or wants to try it, sooner or later. Well, it’s maybe time... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related