[INSIDER | Business-ul the Syndicate in 2015] Valentin Vernea: Clasica separare intre BTL si ATL incepe sa devina istorie

[INSIDER | Business-ul the Syndicate in 2015] Valentin Vernea: Clasica separare intre BTL si ATL incepe sa devina istorie

Tragand linie dupa 2014, am vorbit cu managerii agentiilor de creatie, PR, BTL si digital despre statusul business-ului lor la inceput de an - cifre de afaceri, servicii nou dezvoltate, portofolii de clienti - ajungand pana la evolutia pietei in 2015 si planurile de crestere a profitabilitatii fiecarei agentii.

Despre business-ul the Syndicate aflam de la Valentin Vernea (Client Service Director).


Cifra de afaceri the Syndicate in 2014

Am incheiat 2014 cu o cifra de afaceri de aproximativ 4.400.000 lei, insemnand o crestere de aproximativ 20% fata de anul anterior, cifra care se afla in sfera predictiilor noastre. A fost un an bun si spun asta nu doar prin prisma cifrei de afaceri, ci a campaniilor facute impreuna cu clientii nostri. 

Evolutia pietei de creatie in 2015

Nu vad nimic spectaculos ce se poate intampla pe piata, ci doar ca sunt foarte optimist cu privire la deschiderea business-urilor catre solutii mai putin confortabile, dar care sa le aduca rezultate atat pe termn lung cat mai ales pe termen scurt.

Clasica separare intre BTL si ATL (bugete, planuri, proiecte, etc...) incepe sa devina istorie, iar in viziunea noastra (si nu numai) vorbim despre "Before-the-Line" ca fiind momentul de memorare al brandului si "After-the-Line" ca fiind momentul in care consumatorul alege brandul.

Brandurile au devenit o "fiinta extrem de activa" care comunica in permanenta cu consumatorii sai, primeste feedback-uri si raspunde acestora.

Cresterea profitabilitatii agentiei

Noi suntem o agentie "nascuta" in 2007 si care de la inceputurile ei a avut o politica de costuri fixe bine definita. Sub nicio forma nu cred in cresterea profitabilitatii prin reducerea costurilor pentru ca mai mult sau mai putin aceasta este o tactica pentru o uzina; iar noi nu producem motoare sau vagoane de tren.

Profitabilitatea  este data de catre performanta noastra strategica si creativa, de solutiile care imbunatatesc business-ul partenerilor nostri si care ofera un motiv real consumatorilor de a pune brandurile lor in cos. 

Structura portofoliului de clienti

Asta este un capitol la care intotdeauna am stat "frumos".  Nu suntem specializati pe un anumit sector, din simplul motiv ca nu cred ca acest tip de specializare aduce valoare adaugata.

Lucram cu si pentru diverse industrii (FMCG, Pharma, Beauty, Retail, Constructii), iar acest fapt nu face decat sa ne largeasca orizontul de intelegere si cunoastere al pietei si poate, cel mai important, pe cel al consumatorului in diversele lui momente de consum.

Avem un portofoliu echilibrat, iar clientii nostri actuali sunt cei pentru care nu facem niciun fel de rabat. Iubim business-urile antreprenoriale (cu toate ca este mai greu de lucrat cu ele) pentru deschiderea catre nou de care dau dovada si respectam brandurile companiilor multinationale pentru scopul precis pe care vor sa il aiba in viata consumatorilor sai.  

Specializari si servicii dezvoltate in 2014

Cred ca daca spun ca ne-am dezvoltat capabilitatile in zona de "online" sunt deja plictisitor, pentru ca este "la moda". Mie-mi place sa cred (si se pare ca asa si este) ca noi ne specializam din ce in ce mai mult pentru a oferi consumatorilor experiente totale si relevante cu brandurile pentru care lucram.

"Consumer engagement"  este o sintagma care a devenit un fel de obligatie pentru orice fel de tactica folosita, iar eforturile noastre sunt cu siguranta in aceasta directie, pentru ca un brand trebuie sa ofere o interactiune directa, imediata si relevanta cu consumatorii sai.

Domenii/sectoare cu know-how sau expertiza nevalorificata

Avem o expertiza foarte bine dezvoltata in sectorul Banking, iar pentru acest an ne pregatim sa ne reintoarcem "in forta" in aceasta industrie.

Politica de participare la pitch-uri

Nu refuzam niciun pitch care este organizat dupa niste principii de bun simt - brief, debrief competent, sanse egale pentru fiecare participant. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


the Syndicate

the Syndicate – Intelligent Creativity Incepand din 2007, zeci de campanii care au generat vanzari record si cresteri remarcabile ale cotei de piata, noi branduri care au stralucit pe rafturi sau branduri care... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related