Nu suntem bogati, dar cheltuim banii cu cap. N-avem bani de yacht-uri, dar putem sa radem de asta. Nu mergem cu avionul in excursii exotice de weekend. Nu mancam caviar si nu bem sampanie in fiecare zi, nu avem o "garderoba" de masini decapotabile in fiece culoare a curcubeului, nu purtam bijoux-uri si haine haute-couture. Pentru ca nu ni le permitem. Si chiar daca am avea bijoux-uri si haine de fite, oricum n-am putea sa le purtam. Unde, la birou? Intr-un barulet sau club? Sau poate la KFC. In niciun caz, le-ar manca timpul si moliile acolo, in dulap.
V-am vorbit acum sub influenta proaspetei campanii semnate MRM Worldwide Romania pentru KFC Smart Menu #distractie cu baniputini.
Pe langa ca au trecut sarbatorile si vantul de prin buzunare s-a intetit intocmai, initiativa pare a fi o replica (binevenita) a pozelor cu 'copii de bani gata' care impanzesc online-ul, dar care si-au gasit totusi o casuta a lor in vastul internet - vezi #RichKidsOfInstagram.
Pe kfc.ro/smartkids suntem introdusi in problema. Ai de cautat pe net poze din categoria "micile placeri ale bogatilor" carora sa le oferi propria varianta, cu ce ai la indemana, apoi sa le postezi cu hashtag-ul mai sus mentionat. Si, ca sa se propage totul cum trebuie, procedura implica si-o leapsa catre 3 prieteni la final.
Premiile constau in meniuri Smart Menu, bratari inteligente de sport si, nu-n ultimul rand, un smartphone.
Competitia au inaugurat-o o parte din creativii care au gandit-o, care au pasat-o spre alti si alti publicitarii. Astfel:
UPDATE. Au participat la proiect din partea MRM Worldwide Romania: Nir Refuah (General Manager, MRM Romania & Chief Innovation Officer, McCann Erickson Central-East Europe), Sandra Bold (Copywriter), Nadejda Ghilca (Art Director), Ionela Buta (Client Service Director), Gina Zgubea (Senior Account Manager), Tina Cretu (Account Manager) si Alexandra Visan (Web Developer).