[INSIDER | Business-ul Kinecto in 2015] Radu Ionescu: Mai in gluma, mai in serios, a trebuit sa vina criza ca sa invatam business

[INSIDER | Business-ul Kinecto in 2015] Radu Ionescu: Mai in gluma, mai in serios, a trebuit sa vina criza ca sa invatam business

Tragand linie dupa 2014, am vorbit cu managerii agentiilor de creatie, PR, BTL si digital despre statusul business-ului lor la inceput de an - cifre de afaceri, servicii nou dezvoltate, portofolii de clienti - ajungand pana la evolutia pietei in 2015 si planurile de crestere a profitabilitatii fiecarei agentii.

Despre business-ul Kinecto aflam de la Radu Ionescu (Managing Director).


Cifra de afaceri Kinecto in 2014

Mai in gluma, mai in serios, a trebuit sa vina criza ca sa invatam business. Asa ca acum business-ul creste de la an la an, sanatos si organic, asa cum e cel mai bine - si in viata de altfel :)

Evolutia pietei de digital in 2015

Nu exista decat o directie: in sus. Anul acesta noi pariem pe eficienta si performanta - de altfel ne-am separat toate competentele de performance marketing din grupul Dentsu Aegis Network intr-o agentie separata, iProspect Romania. 

Cresterea profitabilitatii agentiei

Eficienta de care vorbeam mai sus nu inseamna doar rezultate de campanii - inseamna si eficienta interna - prin procedurizare si automatizarea taskurilor repetitive, si economisirea timpului clientilor - prin regandirea fluxului de agentie si a sistemelor de project management. Si bineinteles continuam sa inovam in servicii si produse asa cum facem de 12 ani.

Structura portofoliului de clienti

Cinci clienti acopera 80% din business; credem in relatii de lunga durata pentru ca e singurul mod in care poti aduce valoare unui brand. Principalele industrii sunt FMCG, telecom, home deco, servicii financiar bancare.

Specializari si servicii dezvoltate in 2014

Probabil cea mai spectaculoasa dezvoltare e in zona de performance - unde am adus in Romania cea mai mare agentie de profil din lume: iProspect. In Kinecto facem de 10 ani performance, nu e un serviciu nou, insa oferta este mult mai evoluata acum, avand acces si la o suita de tehnologii care ne diferentiaza clar in piata.

Domenii/sectoare cu know-how sau expertiza nevalorificata

Lucram in general in toate sectoarele in care avem expertiza - insa sunt usor nostalgic dupa doua industrii in care am avut rezultate mult peste asteptari, ale noastre si ale clientului, si in care nu avem momentan niciun client: bere (ce vremuri am trait cu Tuborg Sound!) si servicii profesionale (unde am inovat performance marketing pe vremea cand nici nu exista termenul cu MBA Romano-Canadian). 

New Business: sectoare si domenii de activitate

Suntem deschisi la toate industriile din sectoarele in care avem experienta - de altfel sectoarele care administreaza bugetele de digital relevante pentru noi. Sunt si sectoare in care am activat in trecut si mi-ar placea sa gasim oportunitati noi, precum auto sau farma.

Politica de participare la pitch-uri

Nu refuzam niciodata invitatiile de participare atata vreme cat nu genereaza un conflict de interese cu clientii existenti. Intotdeauna incerc sa vad partile bune ale pitch-urilor - tensiunea creativa, rulajul echipei, euforia castigului.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Campanii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related