Branding holist si comunicare multisenzoriala la 20 de ani de MVcom

Branding holist si comunicare multisenzoriala la 20 de ani de MVcom

MVcom au implinit in luna decembrie a anului trecut 20 de ani de existenta multisenzorialo-neconventionala, ani in care si-au propus sa ofere brandurilor modalitati alternative de a comunica cu publicul. Pai cum, nu-i asa ca audio si vizualul sunt mult prea mainstream? Vorbesc in evidente acum. Nici nu sunt mainstream, aproape ca-i un singur fir curgator, un stream si atat. De ce sa nu se bucure si un nas de o executie publicitara? Sau niste degete, de interactiunea concreta cu un ad sau altul?

Brandurile care se recreeaza pe sine din prisma celor 5 simturi ale noastre se spune ca privesc totul holistic. Iar in aceasta abordare a brandingului holist sta viitorul, spune Marian.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related