Bilant 2014. Paul Cotor este invidios pe un brand care vinde tacos

Bilant 2014. Paul Cotor este invidios pe un brand care vinde tacos

Nu e asa ca deja va e dor de 2014? Sau ca nici nu v-ati dat seama ca e 2015? Unii oameni se despart mai greu de anii care se incheie.

Asa e si Paul Cotor (creative director, pastel) care isi ia la revedere de la 2014 cu o lista cu lucruri frumoase care s-au intamplat in publicitate.

Proiectul cel mai misto la care ai lucrat in 2014

Una singura? Cea mai cea a fost LoveVille, campanie integrata regionala realizata pentru Durex in 5 tari. Un brief care mi-a placut foarte mult, sunt foarte multumit de rezultat si sunt mandru ca am castigat si un premiu. Silver la PRAwards 2014.

Nu e singurul proiect de succes al nostru, dar Durex e special pentru mine si pentru echipa. A fost provocator din toate punctele de vedere – creatie, implementare, amploare.

Cea mai frumoasa campanie din Romania

Ciobanul Ghita de la Vodafone. Fun si memorabila. In plus, am apreciat executia foarte buna si capacitatea McCann de a crea un fenomen dintr-o oferta comerciala/dintr-un beneficiu al produsului.

Reclama din afara care te-a marcat in 2014

"The Scarecrow" de la Chipotle. Cea mai tare! M-a marcat si m-a facut si invidios. Invidios pe ce au facut oamenii aia. Un scurt metraj si un super joc. Este spectaculos si felul in care un brand care vinde tacos, la baza, sa creeze campanii atat de profunde.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pastel

pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 18 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »

Companii

Campanii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related