Il stiti pe Joe LaPompe? Francezul scriitor, blogger, creativ & cunoscator intr-ale advertising-ului? Care din 1999 incoace este vanator anonim al conceptelor suspect de gemene care rasar in jurul lumii? Si care, aparent, tocmai ieri a fost si "demascat"? In fine, asta-i alta poveste. Mai important e ca, pe site-ul lui, si-au facut aparitia ieri doua ad-uri asemenea, unul dintre ele fiind semnat de GMP Advertising. Vestea a venit de la Mihai Gongu (Creative Director, GMP), care a postat pe pagina personala urmatorul mesaj:
E vorba de printul "Lane Assist" facut de GMP pentru Volkswagen Golf, aparut in luna aprilie a anului trecut, care promoveaza sistemul omonim de mentinere a benzii pe care ruleaza masina. A carei idee apare si in spotul "Lane departure warning" realizat de TBWA (USA) pentru Nissan si lansat cateva luni mai tarziu, in iulie.
Anume, un om care aluneca in lumea viselor si ajunge sa adoarma "pe mijlocul drumului". Pana este impiedicat de numitul sistem.
Mihai Gongu a lucrat pe proiectul "Lane Assist" alaturi de Ioana Munteanu (Group Creative Director si Copywriter), Radu Rebei (Art Director), Cristiana Belodan (Client Service Director), Ioana Stangacilovic (A/V Producer).