[INSIDER | Business-ul Digital Star in 2015] Laurentiu Dumitrescu: Vom incerca sa atragem clienti noi din domeniile Auto, Telecom si FMCG

[INSIDER | Business-ul Digital Star in 2015] Laurentiu Dumitrescu: Vom incerca sa atragem clienti noi din domeniile Auto, Telecom si FMCG

Tragand linie dupa 2014, am vorbit cu managerii agentiilor de creatie, PR, BTL si digital despre statusul business-ului lor la inceput de an - cifre de afaceri, servicii nou dezvoltate, portofolii de clienti - ajungand pana la evolutia pietei in 2015 si planurile de crestere a profitabilitatii fiecarei agentii.

Despre business-ul  Digital Star aflam de la Laurentiu Dumitrescu (Managing Director).


Cifra de afaceri Digital Star in 2014

A fost un an bun pentru Digital Star. Am incheiat anul cu o crestere de peste 10% a cifrei de afaceri.

Evolutia pietei de digital in 2015

De multe ori atunci cand ne uitam la televizor, accesam internetul de pe mobil pentru a cauta mai multe detalii despre ceva ce tocmai am vazut pe micul ecran.

Digitalul este din ce in ce mai prezent in vietile noastre, petrecem din ce in ce mai mult timp folosind internetul, chiar si impreuna cu alte medii. Acesta este motivul principal care va alimenta o perioada de crestere a bugetelor alocate acestui mediu. Bugetele se vor duce intotdeauna acolo unde exista atentie din partea publicului tinta al brandurilor.

Cresterea profitabilitatii agentiei

Venim dupa cativa ani de scadere substantiala a bugetelor totale de comunicare. Cresterea profitabilitatii nu poate veni decat din cresterea veniturilor pentru ca presiunea pe costuri este deja foarte mare.

Structura portofoliului de clienti

Digital Star a lucrat pana acum cu multi clienti care au avut o pondere mai mica in cifra totala de afaceri. 

Acest lucru ne-a ajutat sa avem o crestere constanta si sanatoasa a cifrei de afaceri.

Specializari si servicii dezvoltate in 2014

Nu au fost servicii noi, ci diverse abilitati. As aminti aici capacitatea de coordonare a unor productii video la o scara mult mai mare decat cea cu care suntem obisnuiti in mediul online.

Vom lansa in curand pentru unul dintre clientii nostri o campanie globala gandita si realizata in Romania.

Domenii/sectoare cu know-how sau expertiza nevalorificata

Nu ne-am lovit de aceasta problema. Nu cred ca poti avea expertiza valoroasa intr-un domeniu si in acelasi timp sa duci lipsa de clienti.

New Business: sectoare si domenii de activitate

Vom incerca sa atragem anul acesta clienti noi din domeniile Auto, Telecom si FMCG.

Politica de participare la pitch-uri

Daca lucrezi pentru un brand, ai citit acest interviu pana la final, urmeaza sa pregatesti un pitch si vrei sa afli mai multe despre politica noastra de pitch, trimite-ne o invitatie.
Nu suntem genul de agentie "scortoasa" cu reguli rigide de participare la pitch-uri.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related