Aceeasi "Ciocolata cu Dragoste", o alta etapa in construirea brand-ului Kandia

Cata pasiune, cata senzualitate, cata atingere se pot regasi intr-un brand?… Pe scurt, cate dintre cele cinci simturi poate trezi un brand? In mod ideal pentru marketeri si publicitari, pe toate cinci!

Noua campanie de imagine Kandia semnata McCann-Erickson dovedeste o data in plus faptul ca amprenta unui brand "senzorial" nu se sterge usor. "Gustul nu se transmite pe TV; pe nici o lungime de unda. Asa ca am cautat sa transpunem gustul, sa-l facem tactil, vizual, muzical, sa-l facem un personaj intr-o poveste cu si despre femei. Ce gust are Kandia? Verde dimineata, purpuriu cand esti singura, visiniu pe intuneric. Si cred ca miroase a poveste neinceputa. O poveste care-ti da deja fiori de ciocolata", spune Craita Coman, Senior Copywriter McCann Erickson, despre povestea campaniei Kandia.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related