[INSIDER | Business-ul Funvertising in 2015] Alex Zamfir: Sper sa facem pasi vizibili in a redeveni o piata mai degraba de creatie si nu doar una de executie

[INSIDER | Business-ul Funvertising in 2015] Alex Zamfir: Sper sa facem pasi vizibili in a redeveni o piata mai degraba de creatie si nu doar una de executie
Alex si Cocomarla Funvertising-ului

Tragand linie dupa 2014, am vorbit cu managerii agentiilor de creatie, PR, BTL si digital despre statusul business-ului lor la inceput de an -  cifre de afaceri, servicii nou dezvoltate, portofolii de clienti - ajungand pana la evolutia pietei in 2015 si planurile de crestere a profitabilitatii fiecarei agentii.

Despre business-ul Funvertising ne vorbeste Alex Zamfir (Owner).


Cifra de afaceri Funvertising in 2014

3 milioane de RON, in scadere 35% fata de 2013. Asta e realitatea, dar voi mai scrie cateva cuvinte aici pentru a parea ca incerc sa o intorc ca pe o chestie pozitiva.

Evolutia pietei de creatie in 2015

Imi este greu sa fac estimari. Dar pot sa spun ce sper: sper ca piata de creatie sa faca pasi vizibili in a redeveni o piata mai degraba de creatie si nu doar una de executie. 

Cresterea profitabilitatii agentiei

Nu cred in reducerea costurilor ca vector de crestere a profitabilitatii. Inteleg necesitatea taierii lor atunci cand esti "la limita". Altfel, daca vrei sa ai profit, cauta sa cresti. No growth, no profit e o vorba pe care am inventat-o eu exact acum.

Structura portofoliului de clienti

Ca orice alta agentie de pe piata (indraznesc sa afirm fara teama de a gresi prea tare) incercam sa atragem clienti. Punct.

Specializari si servicii dezvoltate in 2014

Productie de evenimente. Este un segment pe care am ales sa ne dezvoltam/specializam prin dezvoltarea unor evenimente proprii care speram, in cat mai scurt timp, sa devina branduri cunoscute. Cu unul am si reusit -  Via Sport intra in al 6-lea an de activare. Acum crestem Conferinta Anului Viitor.

Domenii/sectoare cu know-how sau expertiza nevalorificata

Dezvoltare si implementare de evenimente, mai avem vreo 3 in incubator pentru care cautam sustinere.

New Business: sectoare si domenii de activitate

Din business-urile mijlocii ale antreprenorilor romani. Din proiectele de fonduri europene care au si o componenta de comunicare.

Politica de participare la pitch-uri

Ne invitati, participam. Dar nu la pitch-uri cu mai mult de 3, 4 agentii invitate.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info
Sectiunea Insider cuprinde opiniile profesionistilor din marcom despre knowhow, experiente, observatii, schimbari, dificultati, oportunitati si tendinte din activitatea lor profesionala.
Opiniile exprimate in articolele Insider reprezinta exclusiv punctul de vedere al autorilor lor.
Daca esti specialist in comunicare, PR, marketing, digital, research si vrei sa publicam opinia ta in aceasta sectiune, ne poti contacta aici.


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related