[Sediul de agentie] Nora Marcovici: Nu cred ca poate exista o echipa fara ca oamenii sa lucreze impreuna, permanent, in acelasi sediu

[Sediul de agentie] Nora Marcovici: Nu cred ca poate exista o echipa fara ca oamenii sa lucreze impreuna, permanent, in acelasi sediu

Intrebare: cata nevoie mai au agentiile de sedii fizice? Pai, cele mici si locale nu prea au nevoie, cele mari, de retea, n-au de ce sa nu le aiba si cele medii, ma rog, intre. Dar hai sa-i lasam pe publicitari sa se desfasoare intre ideile astea si asa vedem exact cum e treaba cu lucratul remote, efectele chimiei dintre oameni, ritualurile de agentie, brainstorming-urile online & alte si alte posibilitati.

Nora Marcovici (CEO, Graffiti BBDO) crede ca sediul agentiei ocroteste fara doar si poate un ansamblu de relatii care, altfel, nu s-ar putea forma. Oamenii nu gandesc si nu lucreaza ca o echipa daca nu petrec o buna parte din timp sub acelasi acoperis. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related