Asociatia Telefonul Copilului si Geometry Global Romania lanseaza campania “Nu putem alege intre lacrimi“

Asociatia Telefonul Copilului si Geometry Global Romania lanseaza campania “Nu putem alege intre lacrimi“

Geometry Global Bucharest, cea mai mare agentie de activare de brand, semneaza campania de strangere de fonduri pentru Asociatia Telefonul Copilului – singura organizatie neguvernamentala, non-profit, din Romania, ce pune la dispozitia copiilor si parintilor o linie telefonica de asistenta la nivel national - „Telefonul Copilului - 116 111”.

Campania incurajeaza rominii sa trimita un SMS in valoare de 2 Euro la 8840, pentru ca Telefonul Copilului sa poata avea suficienti specialisti care sa raspunda tuturor apelurilor primite si pentru a-i asista pe toti cei care au nevoie de ajutor.

Campania a pornit de la urmatoarea ecuatie: de fiecare data cand un specialist raspunde la telefon, hazardul face o alegere neinduratoare. Astfel, pentru fiecare copil care primeste un raspuns la Telefonul Copilului, sunt 2 copii care aud tonul ocupat. Nimeni nu poate sti cat de urgente sunt problemele copiilor ramasi in asteptare, nici cat timp vor ramane la telefon, nici daca vor mai suna vreodata. E ca si cum cineva s-ar juca AN-TAN-TE cu lacrimile lor. Iar spotul TV, regizat de Andrei Amarfoaie si produs de MultiMediaEst, surprinde cu mare atentie la detalii diverse situatii de viata in care copiii, lipsiti de vocea unui adult care sa-i ghideze, raman descumpaniti.

 Clipul campaniei:

“Dupa ce am aflat cat de triste sunt povestile pe care le aud specialistii de la Telefonul Copilului in fiecare zi, ne-am dorit sa aratam cat de apasator si de crud este acest AN-TAN-TE cu lacrimi de copii, care incep in fiecare zi ca o ploaie marunta si se incheie in fiecare seara intr-o furtuna devastatoare, pentru ca a doua zi s-o ia de la capat. Lacrimi la scoala, in parc, in fata blocului, pe strada sau acasa, lacrimi pe care nu le vede si nu le aude nimeni niciodata, lacrimi care au pierdut la jocul alegerilor. Iar tot acest joc absurd cu soarta copiilor poate fi oprit daca fiecare dintre noi pune mana pe telefon pentru a face o fapta buna.” spune Ana Militaru, Copywriter.

Campania include TV, radio, print, OOH si materiale neconventionale, iar mesajul va fi diseminat cu ajutorul partenerilor pe parcursul lunilor decembrie 2014 – februarie 2015, care primesc multumiri datorita faptului ca s-au alaturat cauzei Telefonul Copilului: Societatea Romana de Televiziune, Societatea Romana de Radiodifuziune, Regia Autonoma de Transport Bucuresti, Blitz TV, AutoCobalcescu, Sales Express, Cable Direct, Dolce Sport, Carturelti, MediaCom, Dan Draghicescu.

Echipele:

Echipa Geometry Global: Mihai Fetcu (Creative Director), Stefan Vasilachi (Head of Art), Alina Buzatu (Head of Strategy), Patricia Suliman (Senior Art Director), Ana Militaru (Copywriter), Diana Serban (Account Manager), Mihai Sava (DTP), Monica Gheorghe (Traffic Manager), Mihaela Zaharia (PR).

Echipa Multi Media Est: Regizor: Andrei Amarfoaie; Producator: Dragos Vilcu; Production Manager: Adrian Smeu ; Fotograf: Gin / Nicolae Burca; Postproduction Manager: Ruxandra Stanescu ; Costume: Suzan Suliman ; DOP: Cosmin Fericean

Echipa Asociatiei Telefonul Copilului: Catalina Florea (Director executiv Asociatia Telefonul Copilului / Principles, Standards & Practices Taskforce Representative - Europe, Child Helpline International), Andreea Groenendijk -Deveau (Media Specialist),  Silviu Andrei (IT & Digital Specialist).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related