Manuela Gogu (Creative Director, Lowe & Partners) face topul cu lucruri bune care s-au intamplat in 2014: un client care nu s-a temut ca va fi perceput ca apa pentru animale si un drum la izvoarele Dunarii.
Proiectul cel mai misto la care ai lucrat in 2014
Proiectul cel mai drag mie fost promotia nationala Beck’s – Expeditia Premiilor Germane.
Pentru ca am reusit sa iesim din paradigma: premiu’ mare face promotia tare si sa transformam "cumperi bere & castigi" intr-o poveste de brand. Imi e cu atat mai draga cu cat e o campanie reala 100%, 2 creativi Lowe&Partners s-au dus la izvoarele Dunarii, au incarcat esenta germanitatii pe o barja si au calatorit cu ea pe dunare pana la Giurgiu, timp de o saptamana.
A fost un proiect foarte bine executat si amplificat ca la carte, exact ceea ce lipseste de multe ori ideilor bune romanesti. Viral nu e gratis. Continut nu inseamna 3 poze aruncate pe facebook.
Reclama cea mai draga mie: spotul Zizin. Un spot la apa in care o leoaica si un antilop isi impart pacea in familie. Si nu, clientul nostru nu s-a temut ca va fi perceput drept apa pentru animale :) Este doar o campanie asa cum multi sustin ca isi doresc, putini indraznesc sa aprobe.
Cea mai frumoasa campanie din Romania
"Viata fara rosu".
O reclama din afara care te-a marcat in 2014
Cred ca "Epic Split" a fost in 2013, dar premiata fiind in 2014 o s-o nominalizez tot pe ea. Pentru impactul incredibil. N-am simtit un efect similar la niciunul dintre proiectele post Van Damme. A fost un soi de Red Bull Stratos.