Buna ziua, aveti un minut pentru ursii bruni? Nu? Atunci pentru o pwwfosenie

Buna ziua, aveti un minut pentru ursii bruni? Nu? Atunci pentru o pwwfosenie

Fundraiserii stradali WWF sunt un fel de supereroi, daca ne gandim ca incearca in fiecare zi sa opreasca trecatorii din goana lor, pentru a-i indemna sa sprijine cauzele organizatiei. Un lucru destul de greu: cat de des va opriti sa stati de vorba cu oamenii care va intind un pliant la metrou? Nu prea des.

Daca nu stiati, WWF dezvolta programe de conservare a habitatelor naturale ale ursilor, rasilor si tigrilor, specii pe cale de disparitie si are un departament dedicat de Fundraising care se ocupa cu strangerea de fonduri.

Pentru a sustine aceste initiative, WWF a lansat de curand un magazin online, care va functiona pe durata sarbatorilor, de unde puteti cumpara animale de plus mai altfel. Fiecare pwwfosenie disponibila reprezinta una dintre speciile pe care WWF incearca sa le salveze si vine si cu o poveste. 



Pe site gasiti si informatii despre caracteristicile speciei, care e situatia actuala, care sunt principalele amenintari la adresa lor si ce masuri au fost luate pentru a-i proteja.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related