Cand vine vremea sa faca lista cu lucrurile frumoase care s-au petrecut anul acesta in publicitate, Mircea Craciun (Senior Creative, Rusu+Bortun Brand Growers) se incrunta putin, cauta, cauta, cauta si iata ce gaseste de spus:
Proiectul cel mai misto la care ai lucrat in 2014
Nu stiu daca e misto, dar promotia Rombat - "Castiga un Duster" din aprilie-mai e un proiect decent. A fost o promotie la care castigai chiar daca nu doreai sa-ti schimbi bateria cu una noua.
S-ar putea sa fie o exagerare, dar am inteles ca au fost sute de oameni care s-au batut pe un brat de lemne, unul din premiile adiacente. Si sigur un cuplu din Romania a avut o viata sufleteasca mai sanatoasa psihic in urma sedintelor la psihanalist pe care le-a castigat. Sau nu.
Cea mai frumoasa campanie din Romania
"Campanie frumoasa" e cam pleonasm. Campaniile ar trebui sa arate bine din oficiu, ca doar de aia avem un birou ADC si la noi in tara. Poate cea mai eficienta, cea mai desteapta sau cea mai provocatoare. Dar chiar si daca chestiunea ar fi fost enuntata astfel, tot nu as putea sa raspund.
De multe ori mi-e jena si de ce sunt impins sa produc, ca nu mai simt nevoia sa ridic ochii la TV sau la un OOH ca sa dau de alte mediocritati. Ba nu, mint, campania Monicai Macovei ar putea sa intre la capitolul eficienta.
Iar colegul Marc Bortun imi da coate sa trec si campania European Drinks, exclusiv pe National TV. Cica are sanse sa castige la Cannes, la categoria "Ti-e rusine sa te uiti ca te uiti".
O reclama din afara care te-a marcat in 2014
Cre' ca o molestare din copilarie sau vreo 6 luni la Poarta Alba te poate marca. Acuma nu stiu in ce cult religios activati, dar la mine in congregatie reclamele te pot sfatui sa-ti doresti ceva. E cam maximum-maximorum ce pot face. Acestea fiind scrise, click aici.