Bilant 2014. Marius Tianu: Toti suferim de complexul "Mesterul Manole"

Bilant 2014. Marius Tianu: Toti suferim de complexul "Mesterul Manole"

Asa e in publicitate, parca cea mai frumoasa si mai frumoasa campanie e cea la care vei lucra si Ana nu mai vine… Cu toate acestea, Marius Tianu (Co-Creative Director, Saatchi & Saatchi) se hotaraste sa clasifice trecutul si face bilantul cu lucruri frumoase la care a lucrat anul acesta: banca, ciocolata si petrol.

Proiectul cel mai misto la care ai lucrat anul acesta

Pentru ca toti suferim de complexul "Mesterul Manole", raspunsul ar fi ca urmatoarea campanie este intotdeauna cea mai buna. Insa, cea mai buna campanie de anul acesta sunt trei:

  • Rompetrol – campanie de imagine – prin anvergura pe care a avut-o. Si, evident, prin rezultatul final:

  • Raiffeisen Flexicredit – filmare si photosession – prin nebunia logistica si durata proiectului:

  • Milka - "E OK sa ciocolata!" prin mica ireverenta fata de limba romana si rezultatele obtinute in vanzari; dar si prin grimasa pe care am provocat-o CNA-ului.

Cea mai frumoasa campanie din Romania

E ca si cum m-ati intreba care este "Cea mai buna carte pe care nu ai citit-o anul acesta!". Dar raspunsul e aproape evident: campania sociala de la Geometry Global - "RGB News".

O reclama din afara care te-a marcat in 2014

Raspunsul este THE MEGA HUGE FOOTBALL GAME AD NEWCASTLE COULD'VE MADE: "If we made it" - Droga 5.

Dar si agentia digitala R/GA pentru campania pentru "Beats by Dre".

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Campanii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related