Larisa Petrini preda stafeta Saatchi & Saatchi Public Relations lui Radu Florescu, dupa doisprezece ani de colaborare cu agentia. Radu Florescu va coordona echipa si clientii din perspectiva strategica sub Centrade PR, noul brand sub care agentia si intreaga echipa de consultanti vor functiona din ianuarie 2015.
Larisa Petrini are o experienta de peste 14 ani in domeniul comunicarii si s-a alaturat echipei Saatchi & Saatchi in 2003. Intre 2008 si 2014 a condus operatiunile de Public Relations si Corporate Social Responsibility ale grupului din pozitia de Managing Partner al Saatchi & Saatchi PR. De-a lungul carierei, si-a dezvoltat expertiza in Personal Branding, Managementul Reputatiei si Comunicare de Criza. Este activ implicata in proiecte sociale si educationale in calitate de profesor, consultant sau membru in board-ul executiv al unor importante organizatii printre care CROS, AIESEC sau The European Nature Trust. In prezent, este Health & Wellbeing Coach certificata de Institute of Integrative Nutrition din New York si ambasador Jamie Oliver pentru Food Revolution Day in Romania.
"Saatchi & Saatchi PR a insemnat pentru mine o familie frumoasa, plina de energie pozitiva si oameni dragi. Sunt mandra de echipa pe care o las in urma si campaniile curajoase, premiate pe podiumul celor mai prestigioase festivaluri de comunicare din lume. E timpul pentru o noua calatorie, de data asta in domeniul sanatatii holistice si al nutritiei integrative, de care sunt foarte pasionata", a declarat Larisa Petrini.
"Inainte de toate, doresc sa-i multumesc foarte mult Larisei pentru dedicare si suport continuu, principalele calitati de care a dat dovada in toti acesti ani. Larisa se indreapta spre un nou domeniu si sunt foarte increzator ca se va bucura de acelasi success. In ultima perioada m-am implicat mai mult in PR, asa ca voi prelua bucuros conducerea companiei Centrade PR, a echipei si portofoliului de clienti", a declarat Radu Florescu.
Sub conducerea Larisei, Saatchi & Saatchi PR a inregistrat succese importante la cele mai prestigioase competitii internationale precum Cannes Lions, Sabre Awards sau New York Festivals. O premiera pe piata de comunicare din Romania a reprezentat-o in 2012 trofeul de aur castigat la World Luxury Award pentru campania "The Chronicler" – Rafael & Sons, premiata alaturi de campanii pentru branduri precum Pacco Rabanne sau Yves Saint Laurent. Anul trecut "Zilele Sperantei", campania sociala dezvoltata pentru Samusocial Romania a fost desemnata una dintre cele mai bune campanii internationale de PR, obtinand peste 20 de premii.