Adrian Preda, director de creatie la Friends\TBWA, are nevoie de o palarie cand face topul cu ce i-a placut cel mai mult anul acesta in publicitate. Si ridica fedora, ca sa zicem asa, in fata colegilor sai din agentie, cu care a lucrat la un produs unic, si in fata celor din industrie, care au facut campanii faine, cum a fost cea cu "Vino la vot!".
Ce stie Dumnezeu? Stie ca BBC Music iti face ziua mai buna cu o campanie tare simpatica.
Proiectul cel mai misto la care ai lucrat in 2014
Au fost multe proiecte anul asta la care m-am bucurat sa lucrez, insa unul dintre ele imi este foarte, foarte drag: campania Superscrieri. Fedora tipping catre Pocs (Roxana Cozaru) si Tibi (Coman), pentru o campanie frumoasa la un produs unic si de calitate: singurul concurs din Romania care premiaza cele mai bune non-fictiuni ale anului.
Cea mai frumoasa campanie din Romania
Mi-a placut campania Leo - "Vino la vot!", simpla, foarte bine scrisa si executata. Fedora tipping de data asta catre Capanesco. Bine ai venit inapoi, pezevenghiule!
O reclama din afara care te-a marcat in 2014
Favorita mea de anul asta este campania BBC Music "God Only Knows", facuta de Karmarama. O ploaie de stele din diferite domenii muzicale, de la Brian Wilson la Stevie Wonder, la Pharrell Williams & Lorde, o executie impecabila si un sentiment misto care iti ramane dupa aia si iti face ziua mai buna.