Nu suntem mega-traditionali aici la IQads, dar unele ritualuri au farmecul lor. Asa ca, daca tot se sfarseste si anul acesta, ne-am pus pe adunat lucrurile frumoase din publicitate din 2014. Ce i-a inspirat si ce i-a surprins pe directorii de creatie din Romania, care sunt proiectele la care au lucrat cu spor?
Irina Becher (Creative Director P&G - Leo Burnett Group) face topul personal pentru IQads: fotbal, fete si dorderomania.
Proiectul cel mai misto la care ai lucrat in 2014
Proiectul la care tin cel mai mult si care cred ca ne-a iesit cel mai bine anul acesta este Cupa Prieteniei, pentru Bergenbier. Pentru ca s-a nascut dintr-o miscare pentru frumusetea fotbalului dincolo de stadioane si a nascut o miscare care ne-a rasplatit din plin toate eforturile, pentru ca nu a avut spot TV si a avut, chiar si asa, ecouri impresionante, pentru ca a demonstrat ca digitalul poate genera comportamente offline. Si pentru ca pur si simplu ne-a placut enorm sa o aducem la viata.
Cea mai frumoasa campanie din Romania
Cea mai frumoasa, la propriu, a fost pentru mine #dorderomania, creata de colegii de la MSLGroup The Practice pentru Samsung. Un gand minunat care a generat imagini care pur si simplu iti bucura ochiul si sufletul si care reusesc sa-ti faca si tie, roman de aici, dor de Romania aia frumoasa si nepervertita.
Sursa foto: twitter.com
O reclama din afara care te-a marcat in 2014
De departe m-a impresionat #likeagirl, viralul Always. Un insight incredibil adus la viata intr-un stil firesc si emotionant. Un exemplu extraordinar despre cum poti sa transformi un brief la tampoane intr-o capodopera.