Nu suntem mega-traditionali aici la IQads, dar unele ritualuri au farmecul lor. Asa ca, daca tot se sfarseste si anul acesta, ne-am pus pe adunat lucrurile frumoase din publicitate din 2014. Ce i-a inspirat si ce i-a surprins pe directorii de creatie din Romania, care sunt proiectele la care au lucrat cu spor?
Irina Becher (Creative Director P&G - Leo Burnett Group) face topul personal pentru IQads: fotbal, fete si dorderomania.
Proiectul la care tin cel mai mult si care cred ca ne-a iesit cel mai bine anul acesta este Cupa Prieteniei, pentru Bergenbier. Pentru ca s-a nascut dintr-o miscare pentru frumusetea fotbalului dincolo de stadioane si a nascut o miscare care ne-a rasplatit din plin toate eforturile, pentru ca nu a avut spot TV si a avut, chiar si asa, ecouri impresionante, pentru ca a demonstrat ca digitalul poate genera comportamente offline. Si pentru ca pur si simplu ne-a placut enorm sa o aducem la viata.