Bilant 2014. Alex Negoescu: Campania care in clipa asta imi place cel mai mult ne ia pe toti publicitarii la misto si sincer, cred ca meritam

Bilant 2014. Alex Negoescu: Campania care in clipa asta imi place cel mai mult ne ia pe toti publicitarii la misto si sincer, cred ca meritam

Nu suntem mega-traditionali aici la IQads, dar unele ritualuri au farmecul lor. Asa ca, daca tot se sfarseste si anul acesta, ne-am pus pe adunat lucrurile frumoase din publicitate din 2014. Ce i-a inspirat si ce i-a surprins pe directorii de creatie din Romania, care sunt proiectele la care au lucrat cu spor?

Alex Negoescu (Deputy Creative Director, CohnandJansen JWT) face topul personal pentru IQads.

Proiectul cel mai misto la care ai lucrat

Desi am lucrat la mai multe campanii misto anul asta, probabil cel mai bine a iesit Testul Puritatii pentru Aqua Carpatica. Ma bucur ca pe langa o idee foarte interactiva, ne-au iesit si niste spoturi simpatice. Alte proiecte care au iesit bine si au avut si rezultate sunt Red Carpet si Finish Lines pentru BCR.

Cea mai frumoasa campanie din Romania

Anul asta mi-au placut "A coin for life" de la Fundatia Mihai Nesu, pentru transformarea eleganta a unui moment penibil intr-unul luminos si app-ul Vreau KFC, pentru ca este o promotie in sfarsit un pic mai smart.

O campanie din afara care te-a marcat

Campania de afara care in clipa asta imi place cel mai mult ne ia pe toti publicitarii la misto si sincer, cred ca meritam. Este vorba despre ANDY Awards 2015 - call for entries.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related