Avem de toate in topul celor mai frumoase lucruri din publicitate si uite ca, da, unele sunt si din Romania: haine bune distruse de pene si vopsea colorata, Stefani cei Mari.
Vlad Lazar (Director de Creatie, Graffiti BBDO) face pentru IQads lista cu lucruri bune care s-au intamplat in publicitate in 2014.
Proiectul cel mai misto la care ai lucrat in 2014
Ocolesc putin misiunea dificila de a alege intre clientii actuali si ma laud, in numele agentiei, cu o campanie pentru un fost client.
In primavara lui 2014 am avut placerea sa stricam un rand de haine bune filmand prin pene si vopsea colorata ultimele doua spoturi din platforma Volksbank - Bucurii Simple. O echipa de oameni talentati si inspirati (atat din partea agentiei cat si din partea clientului) au construit in ultimii ani unul dintre cele mai spectaculoase branduri din Romania, iar anul asta am avut si eu norocul sa pun umarul la filmarea ultimul episod: "Bucurii care ne transforma".
Cea mai frumoasa campanie din Romania
Spoturile VINO LA VOT. Nu campania, doar spoturile, pentru ca mai sunt pe-acolo si niste printuri despre care nu pot sa vorbesc prea mult intr-un text in care incerc sa vorbesc doar de bine. Hai sa uitam de printuri si sa vorbim doar despre spoturi. Sunt bune. Sunt simple, ieftine, comice si cu un mesaj clar. Au aparut in viata noastra intr-o perioada in care multi incercau sa lanseze mesaje importante intr-un mod memorabil si au reusit sa iasa in fata.
O reclama din afara care te-a marcat
Nu o sa fiu extraordinar de original si nu o sa scot la lumina o campanie obscura din Guatemala de care am auzit doar eu, dar o sa auda toata lumea anul viitor la Cannes. Ies in fata cuminte si safe cu pinguinul Monty de la John Lewis.
Stiu, unii au zis ca in alti ani a fost mai frumos, cu mai multi bani si mai multa emotie, dar mie mi se pare foarte interesanta relatia asta speciala dintre un baietel si jucaria lui preferata.
Mi-a placut intotdeauna relatia dintre Calvin si Hobbes...
...si imi place foarte mult cartea fotografului Mark Nixon despre animalute de plus chinuite si distruse de cat de mult au fost iubite:
Dar cred ca Monty e un exemplu bun si pentru ca, daca te uiti la pagina cu ce s-a mai facut in campanie, pare un capitol lung de nice-to-have-uri care apar si in prezentarile noastre cand ne incapatanam sa aratam ca suntem creativi desi stim foarte bine ca nu o sa fie niciodata buget pentru ele. Diferenta e ca la ei a fost buget si o gramada de idei simpatice au facut pasul din .ppt in www.