Se termina anul si noi tot adunam, numaram si va bucuram cu lucruri frumoase care au trecut in 2014 prin publicitate. Ne ajuta sa facem bilantul, directorii de creatie din Romania.
Alin Marghidanu (Group Creative Director, SENIORHYPER) are sus pe lista un proiect paradoxal la care a gandit si a muncit anul acesta.
Proiectul cel mai misto la care ai lucrat anul asta
Coincidenta sau nu, cel mai misto proiect la care am lucrat anul asta a fost si cel mai complex. Si cel mai greu de implementat. Si cel mai putin probabil sa iasa cum trebuie. Paradoxal insa, a fost si cel mai usor aprobat de catre client.
Cea mai frumoasa campanie din Romania
Mie imi cam place campania cu bunicile astea de la Vodafone. Pentru ca e o campanie matura (fara aluzie la varsta doamnelor). Si probabil pentru ca are ceva din aerul Xnetului de acum niste multi de ani.
Aaa si imi mai place spotul Provident. Pentru ca reuseste sa imi arate numele brandului de vreo 17 ori fara ca asta sa ma enerveze.
Reclama din afara care te-a marcat
Harvey Nichols – Christmas Campaign. Pentru ca face diferenta intre spiritul Craciunului si spiritul cumparaturilor de Craciun. Pentru ca este tot cu o familie fericita care isi imparte cadouri in jurul bradului, dar fara ler.