Bilant 2014. Ce i-a placut lui Alin Marghidanu: un spot care spune numele brandului de 17 ori, fara sa il enerveze

Bilant 2014. Ce i-a placut lui Alin Marghidanu: un spot care spune numele brandului de 17 ori, fara sa il enerveze

Se termina anul si noi tot adunam, numaram si va bucuram cu lucruri frumoase care au trecut in 2014 prin publicitate. Ne ajuta sa facem bilantul, directorii de creatie din Romania.

Alin Marghidanu (Group Creative Director, SENIORHYPER) are sus pe lista un proiect paradoxal la care a gandit si a muncit anul acesta.

Coincidenta sau nu, cel mai misto proiect la care am lucrat anul asta a fost si cel mai complex. Si cel mai greu de implementat. Si cel mai putin probabil sa iasa cum trebuie. Paradoxal insa, a fost si cel mai usor aprobat de catre client.

Mie imi cam place campania cu bunicile astea de la Vodafone. Pentru ca e o campanie matura (fara aluzie la varsta doamnelor). Si probabil pentru ca are ceva din aerul Xnetului de acum niste multi de ani.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Profero Bucuresti

Profero Bucuresti, afiliata la reteaua internationala MullenLowe Profero, este o agentie de digital advertising cu o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania, atat cu branduri locale, cat si... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related